Vraag

Nieuwe iphone 11 beschadigd

  • 25 December 2021
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

17 december werd de iPhone geleverd als cadeau voor mijn dochter bij kerst.

Deze werd onmiddellijk ingepakt en gisteravond mocht ze haar cadeau open maken. 

Bij het installeren zien we dat het onderste deel van het scherm zo'n 3 cm flikkert.

Ik hoop toch dat wij een nieuwe gsm krijgen?

Iemand ervaring mee wat de procedure is?

Ik heb online ook al een formulier ingevuld om dit te melden aan proximus.


8 reacties

Best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
(☎️📞 0800 22 800 (gratis) : helpdesk is dan wel nog bereikbaar.)

Reputatie 7
Badge +3

@Gilip Was de doos/zending zelf ook beschadigd of merkte je hier verder niets aan op? Groetjes, Antonella

Neen, dat is het juist. Anders had ik wel onmiddellijk gereageerd. En had ik de gsm niet ingepakt zonder te kijken. 

Reputatie 7
Badge +3

@Gilip Wat ik in dit geval aanraad is om beroep te doen op jouw herroepingsrecht omdat je nog binnen het termijn valt om dit zo te doen. Je ziet dan af van deze aankoop, krijgt een label om het toestel terug te sturen en je krijgt het aankoopbedrag terug. Na ontvangst van het defecte toestel, kan ik een nieuwe bestelling ingeven waarbij je met een nieuwe betaling een nieuw toestel geleverd krijgt. Zo vermijd je dat je dit moet binnenbrengen ter repatatie. Ik volg dit dan persoonlijk voor jou op via dossier 49893056. Is dit voor jou ok? Groetjes, Antonella

Hallo Antonella, 

Dat lijkt mij een goede oplossing als het op deze manier kan. 

Laat u mij precies weten aub wat ik moet doen?

Reputatie 7
Badge +3

@Gilip Ik heb het nodige ingeleid. Je zou al een mail moeten hebben ontvangen met de verdere instructies om het toestel retour te sturen. Groetjes, Antonella

Hallo Antonella, 

zou je mij nog even verder willen helpen?

Ik heb alle documenten geprint om het toestel te retourneren maar er staat geen barcode op.

Enkel het woordje “invalid” staat vermeld.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Gilip Zie antwoord via privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer