Vraag

Nieuwe Business Klant en in 2 dagen shoot mijn data limiet de pan uit alls ook had ik TV en Internet genomen waar ik tot de conclusie kwam dat het systeem de aanvraag had geanulleerd dus zo kunnen we nog lang wachten op een afspraak!

  • 5 June 2018
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Beste Vreya,

Ik ben business klant van 2 Juni en heb kunnen kennis maken met Proximus welke alles dan leuk was!

1) Heb mijn mobile nummer sinds zaterdag en op mijn Myproximus had ik 7.25 GB data usage dan kreeg ik een SMS dan mijn resterende data limiet nog maar 3.95 GB was! En tot mijn grote verassing in de morgen van de volgende dag zou ik 60 Euro boven mijn 20 GB data limiet zitten! Wat onmogelijk is!!!! Resultaat ze hebben zijn mijn data stop gezet zogezegd om de kosten op mijn factuur in te perken maar in de eerste plaats heb ik nooit zo veel data gebruikt en ten tweede een business klant zonder date laat ons de touch met het werk veliezen!

Vervolgens naar de Proximus winkel waar ze me wisten te vertellen daar een bug in het systeem was en dat dit wel zal recht gezet worden met de vraag dan om mijn data network te herstellen dat konden ze niet niet dus moest contact op nemen met facturatie!

Heb ik dan ook gedaan! Bij facturatie wisten ze me te vertellen dat zij daar niets aan konden doen dus moest ik naar storingen bellen! Heb ik ook gedaan! Het antwoord aldaar er was geen data block op mijn telefoon en moest mijn toestel op en afzetten welke ik verschillende malen voor dien gedaan heb maar zonder resultaat dus nu weer geen resultaat en mijn data werkt nog steeds niet!

Als ook het enorme data gebruik wat onmogelijk is in 2 dagen is ook nog steeds niet opgelost!

Dus vandaag 5 Juni geef ik het een laatste kans!

2) Problemen zijn nog niet gedaan daar ik een volledig packet had genomen including TV + Internet waar ik normaal bericht zou krijgen op maandag 4 Juni wanneer de installatie zou worden uitgevoerd! Geen bericht dus als ik tock in de Proximus winkel was gewoon even vragen!

Het antwoord was rond uit belachelijk! "Het systeem heeft de dag zelf 2 Juni zonder reden de aanvraag geanuleerd" waarschijnlijk verkeerd ingegeven!

Zo kunnen we natuurlijk nog lang wachten!

3) Uit pure misserie een ander oplossing proberen te vinden "Proximus Fon" betaald voor een dag werkte perfect in de dag na 18:00 konden we niet meer verbinden met de server dus weer een avond gepland werk om zeep!

Gelukkig werkte deze morgen het systeem weer!

Besluit het van het ene probleem in het ander en zeker voor business use heb ik veel tijd verloren aan een zeer onbetrouwbare provider! En mijn problem zijn nog steeds niet opgelost daar ik nog steeds geen data heb op mijn telefoon!

Als ik dit niet opgelost krijg vandaag anuleer ik al mijn diensten en ga naar een ander provider! Proximus zeer teleurstellend! Proffesionele service ver zoek!

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

spijtig om dit te vernemen. Alvast onze excuses voor het ongemak. Kan je mij je proximusklanten nr en je gsm nr waarover het gaat, doorsturen via deze privé- link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik heb hiervoor een dossier 34378108 aangemaakt voor de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en dan contact met u opnemen om uw pack zo spoedig mogelijk in orde te krijgen.



Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël

Reageer