Beantwoord

nieuwe aansluiting, nr behoud

  • 15 May 2020
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo

 

Ik heb mijn nieuwe s20+ ontvangen met abonnement, nr telenet blijft behouden, nieuwe sim steekt in s20+ maar kan niet bellen!? 

Wat nu doen?

 

Danku zeer

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 15 May 2020, 14:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kan je in je profiel even het GSM-nr toevoegen waarover het gaat ? Dan kunnen we dit verder voor je nakijken. 

Zie je op je GSM als netwerknaam Proximus staan, of nog ‘geen netwerk’ ? Als je nog de melding krijgt dat er geen netwerk is moet je eens kijken of het kaartje van Telenet nog werkt. Dan zal de overname van het nummer nog niet volledig doorgelopen zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

@Frederiksegers Ik zie dat je nummer sinds vandaag actief staat bij Proximus. Mocht je nog problemen ondervinden, laat je dit maar gerust weten. Groetjes, Antonella

Hallo

Thx voor snelle reactie, nee zie niets van proximus staan!

 

Telenet kaart werkt niet meer !

 

Nr is 0472****** 

 

Danku voor de hulp

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +4

Wat zegt www.crdc.be? Proximus of Telenet als uw actuele operator?

Telenet is de operator dus overdracht zal door proximus nog niet afgerond zijn zoals @HadewychT ook als mogelijkheid aangegeven heeft.

Reputatie 7
Badge +4

Wat zegt www.crdc.be? Proximus of Telenet als uw actuele operator?

@Martin of heeft Telenet de sim te vroeg gedeactiveerd of heeft Proximus niet tijdig geactiveerd

Het valt op dat het de laatste tijd “frequenter” voorkomt (fr forum inbegrepen) maar meestal is de portering vanaf Orange betrokken, de vraag is en blijft evenwel waar loopt het fout en waarom?

ja dat is de vraag, we zullen het onderzoek van @HadewychT  afwachten

Als het maar opgelost geraakt dat is uiteindelijk het voornaamste.

Reageer