nieuwe aanpak Proximus voor prepaid klanten

  • 19 September 2019
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Vanmorgen op GSM vrouw: (altijd berichten in het Nederlands gekregen)
Dear customer.... blabla
Vertaling:
Beste klant, dit is de nieuwe wijze van onze communicatie.
Als het je niet aanstaat, kan je uw krediet opgebruiken, en het aftrappen...

Amaai, is dat een manier om je jarenlange klanten te bedienen ??, we zullen rap ergens anders zijn ook als dit zo doorgaat
Of is dat een laatste stuiptrekking van Leroy ; om de klanten naar KPN te lokken.
SMS komt van de gewone berichtgever van Proximus. (Het verwondert mij al, dat het niet in het Frans is als men geen nederlandstalige berichten meer wil sturen). Ben nu eens benieuwd naar de berichten aan mijn GSM, hoe die doorkomen (gisteren nog in het Nederlands, ... uw factuur met domicillie...., enz perfect in 't nederlandsà

2 reacties

ter info: Ik heb dit ook al voorgehad maar na het te melden was alles terug in het NL en tot nu toe nog altijd in orde gebleven.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Fonz,
Vul je het betrokken gsm-nummer even aan in je profielgegevens? Dan kijken we dit graag verder voor je na.
Geef je ons een seintje als dit gebeurd is?
Groetjes,
Antonella

Reageer