Vraag

Nieuw toestel

  • 8 February 2023
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Beste,

zaterdag 04.02.23 heeft een collega voor jullie een telefoon besteld voor me(iphone 14).

betreft bestelling R0000001100000SFXW. contract etc. netjes zaterdag per mail ontvangen.

Echter geen betalingsuitnodiging…  hiervoor heb ik telefonisch contact gezocht met jullie.

Er is mij op maandagochtend verteld, dat als een toestel door een collega wordt besteld(dus telefonisch) er geen betaling dient te gebeuren, dat dit op de eerst volgende factuur wordt vermeld.

aangegeven door uw collega dat woensdag(dus vandaag) het toestel gaat geleverd worden.

 

Omdat ik geen track en trace of iets dergelijks heb gehad, heb ik wederom contact gezocht met uw  klantendienst. Daar werd mij verteld dat bovenstaande nog nooit gehoord is door uw collega, en dat de toestel altijd vooraf betaald dient te worden.. en deze dus nu nog niet is verstuurd…  ik zou een nieuwe betalingsuitnodiging gaan krijgen op mijn mail… echter krijg ik net een duplicaat binnen van de contracten.. en je raad het al nergens een betalingsuitnodiging..

 

ik vind het zeer vervelend dat collega's die voor het zelfde bedrijf werken.. verschillende informatie afgeven.

 

kunnen jullie mij vertellen wat nu de status is? is het toestel wel verstuurd en komt het op de rekening?is het toestel niet verstuurd en dien ik vooraf te betalen? als dit het is.. dan ontvang ik graag een betalingsuitnodiging waar ik nu dus voor de 3e keer achteraan ga…

 

Hopende dat jullie me wel van dienst kunnen zijn in deze….

 

Met vriendelijke groet,


3 reacties

@ado TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Martin : dank voor de tip, bij deze gedaan.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ado ik maak dossier 52074446 voor nazicht door de achterliggende dienst. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer