Vraag

Nieuw abonement : mooi zichbaar in de app Myproximus maar geen sim kaart

  • 19 November 2020
  • 9 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb vorige week online een GSM abonnement toegevoegd aan mij pack.   2 dagen later een SMS met m’n nieuw nummer, maar 1 probleem :   we zijn ondertussen meer dan een week verder maar heb nog steeds geen sim kaart ontvangen ?!?       Is het normaal dat dit zolang duurt ?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u op Proximus-mederkers op dit publieke formu zult moeten wachten, ik vermoed dat zij niet meer voor morgen langskomen op dit forum

&

Neen het is niet normaal dat u na 1 week nog geen SIM-kaart ontvangen hebt (ik dacht ze in april jl op 3 dagen tijd te hebben gekregen van Proximus via Bpost) 

maar worden die nu nog altijd verstuurd ?

Reputatie 7
Badge +4

Uiteraard (voor abo’s)

oké dan is het alleen voor P&G dat ze niet verstuurd worden.

Reputatie 3
Badge

Eigenlijk leven wij toch in een prachtige wereld…

Het bestellen van dit abonnement ging in exact 5 minuten : snel, efficiënt en duidelijk en vooral de melding dat vanaf m’n volgende afrekening het nieuwe abonnement netjes mee zal worden opgenomen bij de betalingen.   In MyProximus zie ik duidelijk het nieuwe nummer en de aftelling van het aantal dagen waarvoor het “tegoed” nog loopt.  Is wel een Unlimited, maar oké…

 

Nu probeer ik al 2 dagen een eenvoudig antwoord te krijgen op m’n vraag : waar is mijn  simkaart?  en tja…  dat schijnt veel moeilijker te zijn.   Via de 0800 al meermaals een poging gedaan, maar sorry, na 15 minuten geef ik het telkens op.

Ik ben genoodzaakt via een andere provider een gelijkaardig abonnement aan te vragen omdat ik het data abonnement zeer dringend nodig heb. Anders zou ik het ook niet hebben besteld.

 

Zoals gezegd…    wat een prachtige wereld!

Reputatie 3
Badge

Zie je wel dat de aanhouder wint!    Gisteren de telefoon op speaker gezet en lang, laaaaang gewacht om m’n vraag te kunnen stellen via 0800 en joepie, ik heb antwoord.   Oh ja, meneer d’r is duidelijk iets verkeerd gelopen maar me weten niet wat.  Ga anders eens naar een Proximus winkel en dan lossen we het verder voor je op.    Dus op stap...

 

Met die call centers in onder aanneming zijn er inderdaad al langer problemen!!!!

Reputatie 3
Badge

@Martin   Ze blijven wel zeer vriendelijk en doen echt hun best.  Vandaag in het verkooppunt ook zeer vriendelijk te woord gestaan en hebben me onmiddellijk geholpen met de simkaart.   Iets wat goed is, mag ook vermeld worden.   Nu nog een degelijk internet thuis...

Alles hangt ervan af op wie je valt inderdaad, persoonlijk heb ik nooit problemen gehad als ik belde naar de helpdesk, altijd vriendelijk en ook altijd geholpen geweest, maar als je natuurlijk hier al die andere verhalen leest dat loopt het blijkbaar niet altijd zo van een leien dakje. 
Ik denk ook dat het afhangt van de zone van waaruit je belt als je al dan niet bij een call center in onder aanneming terecht komt of niet ?

Reageer