Beantwoord

nieuw abo

  • 13 September 2019
  • 7 reacties
  • 184 Bekeken

Ik probeer een nieuw abbo online af te sluiten icm een iPhone en krijg steeds de melding dat ik
het maximaal aantal toestellen heb(particulier is 3)
Ik heb 1 abbo lopen, had dit indertijd ook toen ik de s10 wou bestellen en ben dan maar naar orange over gestapt want niemand bij proximus kon mij helpen want in hun systeem stond er maar 1.
Dacht dat dit nu wel al zou opgelost zijn.
iemand die me hier kan mee helpen of het zelfde probleem heeft gehad?

mvg
icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 September 2019, 16:22

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info: iemand van proximus zelf zal pas maandag terug op het forum langskomen, om je verder te helpen want de kans is klein dat ze nu nog binnen 10 min., dus nog voor dat het 22 u is, zullen reageren.
Beste
Is ingevuld
Reputatie 7
Badge +3
Dag gunt,
Vul je even jouw klantennummer aan in je profielgegevens? Zo kunnen we dit verder voor je nakijken.
Geef een seintje als dit is gebeurd.
Bedankt.
Groetjes,
Antonella
Hoi
Zou moeten aangepast zijn.
Krijg iedere keer dit scherm

Reputatie 7
Badge +3
Dag gunt,
Je zei dat je 1 abonnement hebt lopen bij Proximus, maar onder het klantennummer dat je hebt ingevuld in je profiel vind ik geen actieve producten terug. Het gsm-nummer is bij Orange. Dat zal het nummer zijn waarvoor de overdracht van toepassing moet zijn, veronderstel ik. Vul je ook anders even het gsm-nummer in dat al bij Proximus zit?
Dank je wel.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag gunt,
Je moet aan verschillende voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen voor 3 mobiele Joint Offer-contracten. 1 van deze voorwaarden is dat je minstens 6 maanden klant moet zijn (minstens 1 actief gsm-nummer hebben sinds 6 maanden ononderbroken). Momenteel voldoe je hier helaas niet aan waardoor je enkel recht hebt op 1 mobiel Joint Offer-contract.
Groetjes,
Antonella
Beste ,
Bedankt voor de uitleg.
Jammer dat alle voorbijgaande jaren dat ik klant was niet mee tellen en dat zijn er een heleboel
Niks aan te doen, u bent ook maar de boodschapper.
Terug naar de concurrentie dan maar 🤔

Reageer