Vraag

niet meer mogelijk te bellen

  • 2 November 2021
  • 2 reacties
  • 254 Bekeken

Beste,

ik ben zowel met werkgsm als privégsm bij proximus en het lukt me gewoon niet meer om een gewoon telefoongesprek te voeren met klanten.

ik probeerde verschillende keren naar de helpdesk van proximus te bellen en ook daar hoorde de dame niets. het is echt heel erg en ik wens dat dit probleem verholpen wordt.

Destijds in Zwalm had ik idem probleem en er werd toen ‘iets verzet’ waardoor ik toch enigszins weer deftig kon bellen. Hier in de regio Zottegem Verstraetenplein is het probleem groot. ook internet valt regelmatig gewoon weg. Met home office is dit heel lastig.

ik wens dan ook officieel klacht in te dienen en wens hiertoe verder gecontacteerd te worden teneinde het probleem op te lossen.
anders zie ik mij genoodzaakt zeker al privé over te schakelen naar andere provider.

 

met dank, Geneviève

 


2 reacties

Spijtig genoeg vrees ik dat er deze avond hier niemand van Proximus zelf nog zal reageren deze avond, dus zal het voor morgen zijn.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@geneviève_018 

kan je aub in je profiel de betrokken gsm nrs zetten? Laat ons weten als het is bijgevuld

dan nemen we contact op met de technische diensten om dit verder na te kijken

Excuses voor het ongemak.

Groeten

Tina

Reageer