Vraag

niet bereikbaar uit het buitenland

  • 26 August 2019
  • 3 reacties
  • 434 Bekeken

DRINGENDE OPROEP !!! Wat kan er mis zijn met mijn telefoonnummer. Mensen die in het buitenland verblijven (zowel met een Belgisch gsm nr als een buitenlands nummer zelfs met een vaste lijn) krijgen de melding dat mijn telefoonnummer niet in gebruik is...... Alle basics al geprobeerd. simkaart reset door helpdesk, tel aan uit, mijn sim kaart in een andere telefoon gestoken. Nog altijd is mijn gsmnummer zogezegd niet in gebruik. Ondertussen een hele lijst met mensen die mij niet kunnen bereiken. De mensen die mij bellen zijn zeer internationaal georiënteerde relaties , die de gebruikelijke zaken (landnr, openstellen voor buitenland etc etc. ) echt wel onder de knie hebben. Dit probleem heb ik pas sinds ik van mobile vikings over ben gestapt naar proximus bizz.. Is er iets misgegaan met de Setup, met de overdracht, moet ik terug naar mobile vikings om beter bereikbaar te zijn. Vorige maand al contact gehad met de heldesk, vorige week en deze ochtend ook weer. maar het wordt niet opgelost. Weet iemand hier wellicht meer van, of heeft iemand dit eens eerder aan de hand gehad.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
we kijken dit na voor je.
Je mag je GSMnr. toevoegen aan je profiel aub.

Groeten
Geert
gsm nr toegevoegd.
Reputatie 3
Badge
Een vriend van mij is ook onbereikbaar maar hij kan mij wel bellen en SMS'en komen ook toe.

Reageer