Vraag

Niemand komt opdagen in videocall

  • 2 August 2021
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Beste; 

Ik heb een videocall gepland, en niemand komt opdagen. Ook de chatbot werkt totaal niet

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beste; 

Ik heb een videocall gepland, en niemand komt opdagen. Ook de chatbot werkt totaal niet

 

 

hi @daeli  ik vrees dat ik iets meer info nodig heb
met wie heb je een call gepland of waarmee heb je precies hulp nodig ?
mss kan ik je via deze weg helpen ?

Ik heb via de website een videocall ingepland (met wie weet ik niet). 

De call was mbt het volgende: Ik had een Proximus abonnement bij mijn vorige werkgever dat werd stopgezet omdat ik van job ben veranderd. Mijn sim werd een pay&go, en dus heb ik de kaart herladen om ze te activeren. De herlading is gelukt, maar mijn sim is nog steeds geblokkeerd. 

 

Wanneer ik de sim wil activeren met eID verschijnt er een error op de proximus website nadat ik de pincode van mijn ID heb ingegeven. De error zegt dat ik geen mobiel telefoonnummer heb ingegeven, maar heb dit wel degelijk gedaan. 

Er werd ook reeds intern (via een vriend) bij Proximus een aanvraag ingediend om me te helpen, maar ook via deze weg werd ik nog steeds niet geholpen. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Vorige werkgever wil abonnement overzetten naar pay&go zonder succes. | Proximus Forum

 

 

Ik heb toegevoegd

Reputatie 7
Badge +3

@daeli  De €10 belwaarde staat erop, maar het nummer staat inderdaad nog niet geïdentificeerd.

http://www.proximus.be/identificeer

Indien de identificatie niet lukt via de vooropgestelde manieren, kom dan even langs in de Proximus shop.

Groetjes,
Antonella

Reageer