Vraag

Na 2 maand is mijn Proximus simkaart nog niet geactiveerd !!!!

  • 26 September 2021
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Beste,

 

Op 6 augustus schakelde ik met de hulp van Proximus klantendienst over van Orange naar Proximus (Epic combo). Op dat ogenblik was ik bij Orange maar was mijn simkaart geblokeerd wegens 3 maal foute pin. Hierdoor heb ik de sms van Proximus niet ontvangen waarin werd gevraagd of ik Proximus klant wil worden. 

 

Doordat ik deze sms niet heb ontvangen is mijn simkaart van Proximus na 2 maand nog steeds niet actief!!! Al vaak naar de klantendienst van zowel Orange als Proximus gebeld maar niets helpt. Zelf niet “JA” sturen naar het nummer 04/76124078. 

 

Kan iemand mij helpen om mijn nummer 0487175639 eindelijk actief te maken bij Proximus? 


6 reacties

Als je de nummeroverdracht via Proximus hebt laten gebeuren dan is hat aan Proximus om Orange hieromtrent aan te spreken en van hen een fiat te krijgen, indien geen fiat , zal Orange ook proximus op de hoogte moeten brengen waarom, enfin het komt er op neer dat Proximus dit verder moet opvolgen, maar meer info kunnen zij je geven van zodra ze morgen hier de draad opnemen. Bij welke operator je nummer nog actief is kan je opvragen hier → (CRDC) Deblokkeren kun je via Orange indien je nummer daar nog actief staat.

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat uw nr nog steeds bij Orange zit( en aldaar nog actief is cfr www.1299.be) en dat het porting proces mogelijks integraal dient te worden herbegonnen vermits uw geen formele bevestiging/toesetmming gegeven hebt aan Proximus per sms daar uw SIM-kaart van Orange geblokkeerd is/was 

Op basis van uw PUK-code kunt u uw SIM-kaart deblokkeren indien dit nog niet gebeurd zou zijn

Desgevallend PUK-code op te vragen via Orange helpdesk of via de Orange klantenzone indien u aldaar reeds geregistreerd zou zijn, mocht u de destijds geleverde kaart met SIM, PIN en PUK code niet meer hebben

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@cedricL  Heb je al een Proximus simkaart mogen ontvangen? Zo ja, kan je me het simkaartnummer even doorgeven? Groetjes, Antonella

Dag AntonellaD,

 

Ik heb mijn simkaart van Proximus al mogen ontvangen (2100402995734)

Dag Martin,

 

Mijn Orange simkaart heb ik vorige maand al reeds gedeblokeerd. Helaas de SMS ook niet uitgesteld mogen ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +3

@cedricL Ik heb een dossier 49297037 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen het verder onderzoeken en het nodige doen.Ook zullen zij zelf contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer