Vraag

mobilus M abonnement 6 maanden pauzeren

  • 31 July 2019
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Hallo,

Ik ga in augustus voor 6 maanden naar het buitenland en wil mijn Mobilus abonnement daarom graag een half jaar stopzetten. Ik weet dat ik dit op MyProximus kan doen, maar ik ben bang om mijn nummer te verliezen. Is het mogelijk om je abonnement te pauzeren zonder je nummer kwijt te geraken?

Bedankt!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Julie, het is niet mogelijk om je abonnement te pauzeren. Als je het nummer wenst te behouden kun je een lager abo nemen of naar een Pay&Go formule omschakelen. Grt, Heidi
Reputatie 7
Badge +4
Misschien best tijdelijk naar een Pay&Go + overschakelen (via een Px center met directe e-id registratie en er meer dan 5 euro opzetten bv. 6 of 10 € om het nummer 12 maanden te kunnen behouden)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Als u een abonnement of Full Control hebt, dan moet u onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom langs in een van onze shops

Reageer