Vraag

Mobilus 10

  • 1 February 2018
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 1
Wij hebben sinds kort onze vroegere Packs gewijzigd in Tuttimus. Dit omvat naast Internet Maxi, Phone Line, Proximus TV, Smart Wi-Fi, Cloud 10 GB en Proximus TV-applicatie eveneens 2 smartphones (van mijn vrouw en mezelf), waarvoor geopteerd is voor Mobilus 10, gelet op ons beperkt verbruik.
Is het effectief zo, dat we elkaar steeds 24 u/24 (mobiel) gratis kunnen bellen in België en de EU, vanuit bijv. Spanje naar België en omgekeerd ?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Michel,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Reputatie 1
Ik weet niet of mijn antwoord verstuurd is of niet...
Mijn klantnr. Is 1700414
Gsm’s in Tuttimus: Michel Gillijns 0497085066 en Martine Van de Velde 0479986459
Dank bij voorbaat!Michel

Reageer