Vraag

Mobile Switch Stopzetting dringende oplossing


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties

Vandaag brief gekregen dat mijn virtueel nummer vanaf 30/9 niet meer bereikbaar zal zijn wegens stopzetting. Ik wil echter dat nummer behouden en het “privénummer” stopzetten. Ik kan privé mijn klantennummer en gsmnummers doorsturen.

Dit is dringend want ik wil na 30/9 geen twee abonnementen betalen, wel 1 professioneel met onbeperkt gebruik.

 


This topic has been closed for comments

22 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jhl is 0475xxxx71 uw virtueel nummer dat u wenst te behouden en 0475xxxx84 dat u wenst op te zeggen.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge +1

Inderdaad Joel de “71” zou alle functies moeten krijgen van “84”. 😏

En gezien ik altijd zou moeten bereikbaar blijven vraag ik dat nu al aan om niet op het laatste moment in gang te schieten. Het is indertijd verkeerd geïnterpreteerd en moest de “71” op de simkaart blijven staan en de “84” het virtueel nummer zijn. Dan hoefde er nu niks te gebeuren.

Dus “71” zou moeten behouden blijven en “84” mag weg dan.

Reputatie 7
Badge +3

@jhl Ik heb hiervoor dossier 50453572 aangemaakt en doorgesturd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel.

Reputatie 7
Badge +3

@jhl  Dit dossier is afgesloten en je zou gebeld zijn vandaag.

Reputatie 3
Badge +1

Dank voor de reactie, maar ik weet niet wat of hoe.

Dossier afgesloten maar met welk resultaat aub?

Ik heb niemand aan de lijn gehad en ook geen voicemail. Ik was aan het werk rond dat uur en heb een gemiste oproep van 02584…… maar verder niets.

 

Dus mag ik hieruit opmaken dat het nummer 071 het nummer 884 volledig vervangt en de switch niet meer bestaat?

Dank.

Reputatie 7
Badge +3

zie topic Stopzetten mobile switch : dringende oplossing gevraagd

@Luc.M ik denk dat je een link gepost hebt die intern gebruikt wordt en daarom niet werkt voor ons. (https://proximus-nl.insided.com/)

maar deze hier zou wel moeten werken → https://nl.forum.proximus.be/topic/firstNewPostRedirect?topicId=55812

Reputatie 3
Badge +1

Hallo inderdaad ondertussen een mail met uitleg gekregen. Alvast dank

proximus.customer.care@proximus.com

Di 5/04/2022 10:55

Aan:

  • U

Reputatie 7
Badge +3

@Luc.M ik denk dat je een link gepost hebt die intern gebruikt wordt en daarom niet werkt voor ons. (https://proximus-nl.insided.com/)

maar deze hier zou wel moeten werken → https://nl.forum.proximus.be/topic/firstNewPostRedirect?topicId=55812

@Martin Klopt idd. De juiste link was: https://nl.forum.proximus.be/bizz-oplossingen-22/stopzetten-mobile-switch-dringende-oplossing-gevraagd-55812

Groetjes,
Antonella

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag in dit verband opnieuw contact opgenomen met customer.care via mail. En wacht op antwoordje. Vanaf 30/6 kon ik opnieuw contact nemen.

Ik meld dit voor het geval het hier ook opgemerkt wordt door een Proximus medewerker en moest de mail niet toekomen op het adres.

Dossiernummer: 50453572.

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag in dit verband opnieuw contact opgenomen met customer.care via mail. En wacht op antwoordje. Vanaf 30/6 kon ik opnieuw contact nemen.

Ik meld dit voor het geval het hier ook opgemerkt wordt door een Proximus medewerker en moest de mail niet toekomen op het adres.

Dossiernummer: 50453572.

Ter info : hopelijk werkt dit emailadres : proximus.customer.care@proximus.com

Reputatie 3
Badge +1

Moest iemand dit toch lezen : moet ik een nieuw topic aanmaken?

Normaal moet je hiervoor geen nieuwe topic aanmaken het is een kwestie dat een  Proximus forummedewerker (Moderator) de draad hier opneemt, maar het zal zeker vandaag niet zijn aangezien het een feestdag is.

je kunt natuurlijk altijd een nieuw aanmaken en bvb en eveneens de link naar hier er in plaatsen → 

 

Reputatie 3
Badge +1

Normaal moet je hiervoor geen nieuwe topic aanmaken het is een kwestie dat een  Proximus forummedewerker (Moderator) de draad hier opneemt, maar het zal zeker vandaag niet zijn aangezien het een feestdag is.

je kunt natuurlijk altijd een nieuw aanmaken en bvb en eveneens de link naar hier er in plaatsen → 

 

Ik wacht nog een paar dagen of er antwoord komt op mail en topic. 😉

Reputatie 7
Badge +3

@jhl  Ik heb dossier 50453572 opnieuw geopend. De beheerder hiervan zal je contacteren. Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge +1

@jhl  Ik heb dossier 50453572 opnieuw geopend. De beheerder hiervan zal je contacteren. Groetjes Luc

Dank u wel.

Reputatie 3
Badge +1

Is het ook normaal dat de 7 euro nog zangerekend wordt niettegenstaande de app al weken niet werkt?

Reputatie 7
Badge +3

@jhl  Ik heb het dossier nogmaals geopend. groetjes Luc

Reputatie 3
Badge +1

Dank u Luc, ik maakte deze opmerking omdatde switch app gewoonweg al een aantal weken niet werkr.   Wordt vervolgd.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo ondertussen nadert de maand september, betalen we al een paar maanden voor een “app” die niet meer werkt.

Wanneer wordt die nieuwe simkaart opgestuurd door de Bizz-diensten aub? Zoals gezegd moet het nummer met 071 blijven bestaan.

Ondertussen had ik een voorstel tot nieuwe abonnementen gekregen na een doorlichting van ons abonnement, maar daar zijn we niks mee zolang het Switch-probleem niet opgelost raakt.

Ik maak mij zorgen omdat ik ook na de stopzetting op 30/9 (??)nog beroepsmatig en op gezondheidsvlak 24 op 24 moet bereikbaar blijven. Ik wil ook nogmaals opmerken dat de app al een paar maanden niet werkt en ik nog steeds wel de 7 euro betaal. Het privénummer kan niet meer geactiveerd worden. Op zich geen probleem omdat ik moet bereikbaar blijven via “071”, maar kost wel 7 euro per maand voor iets dat niet werkt.

 

Thx voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jhl ik maak dossier 51083377 voor de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge +1

Ondertussen is het probleem opgelost met dank aan alle betrokken Proximuspersoneelsleden. 

Alles werkt naar behoren en het virtuele nummer is nu mijn vast nummer met sim.

Als het goed is mag het ook gezegd worden. Is uiteindelijk sneller opgelost dan verwacht.

Waarvoor nogmaals dank.

Dit topic mag afgesloten worden.