Beantwoord

Mobile Flex 15GB I.P.V. 5GB


Hallo iedereen,

 

Wij hebben een Flex Pack waarbij 4X Mobile Flex aan toegevoegd is.

Mobile flex is normaal 5GB surfen en hierna verder surfen aan verlaagde snelheid (128kbps).

Sinds 15 april 2022 heb ik opgemerkt dat deze 5GB —> 15GB geworden is.

Dit zonder enige waarschuwing of aankondiging.

In MyProximus staat er dat we nog steeds 4 Mobile Flex abbo’s hebben.

Ik hoop dat we niet voor een verassing komen te staan als de factuur komt want we hebben niet gevraagd om een data verhoging.

Heb trouwens al verschillende keren gebeld naar de klantendienst en ze zijn daar totaal niet van op de hoogte, ze kunnen geen reden zien waarom het zou verhoogd zijn maar zien ook wel dat het 15GB geworden is.

Ben ik de enige die dit opgemerkt heeft (zijn er nog andere mensen).

Kan een Proximus medewerker eventueel bevestigen dat de data limieten verhoogd zijn en we hier niet meer hoeven voor te betalen?

Alvast bedankt !

 

icon

Beste antwoord door EwoudNet 23 April 2022, 19:55

Bekijk origineel

19 reacties

Badge +4

Wij hebben zelfs allemaal in het gezin een smsje gehad van die verhoging, maar ik vermoed dat het enkel voor deze maand is. (éénmalig denk ik)

Reputatie 7
Badge +3

@EwoudNet  De MyProximus app updaten op je toestel. Was een bug bij Proximus  . Ik had hetzelfde  na verwijderen van de My Proximus app  heropstart toestel en de nieuwe versie te hebben geïnstalleerd stond het terug op 5 GB .

@EwoudNet  De MyProximus app updaten op je toestel. Was een bug bij Proximus  . Ik had hetzelfde  na verwijderen van de My Proximus app  heropstart toestel en de nieuwe versie te hebben geïnstalleerd stond het terug op 5 GB .

Heb ik al geprobeerd maar geeft geen resultaat.

Online wordt trouwens ook 15GB weergegeven.

 

 

Wij hebben zelfs allemaal in het gezin een smsje gehad van die verhoging, maar ik vermoed dat het enkel voor deze maand is. (éénmalig denk ik)

Vreemd… niemand van ons gezin heeft een sms gekregen hierover. Hopelijk is het volgende maand ook nog zo ;)

Er zijn er inderdaad al verschillende die hierover een sms gekregen hebben ook bij mijn zus, maar ik denk niet dat dit deze keer om een bug gaat.

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn er inderdaad al verschillende die hierover een sms gekregen hebben ook bij mijn zus, maar ik denk niet dat dit deze keer om een bug gaat.

OH ja waar haal jij dit van daan dat verschillende een SMS kregen. Ik heb uit een rechtstreekse bron van iemand bij Proximus bevestigen gekregen dat het wel degelijk een bug is. Na een update bij Proximus voor de My Proximus APP. We zullen wel zien dat dit zal bevestigd worden door iemand van Proximus hier. 

Dat er bug geweest is dat weet ik ook, daarom moet iemand van Proximus dit niet bevestigen, maar er zijn er nog die de app geupdatet hebben zonder resultaat, dus als het bij u werkte veronderstel ik inderdaad dat het met de bug te maken had, maar bij deze die recent een sms kregen helpt dit blijkbaar niet, ik kan ook maar vaststellen wat anderen beweren, zelf kan ik het niet uittesten.

Reputatie 7
Badge +3

Dat er bug geweest is dat weet ik ook maar er zijn er nog die de app geupdatet hebben zonder resultaat, dus als het bij u werkte veronderstel ik inderdaad dat het met de bug te maken had, maar bij deze deze die recent een sms kregen helpt dit blijkbaar niet, ik kan ook maar vaststellen wat anderen beweren, zelf kan ik het niet uittesten.

😂 

Badge +4

Er zijn er inderdaad al verschillende die hierover een sms gekregen hebben ook bij mijn zus, maar ik denk niet dat dit deze keer om een bug gaat.

OH ja waar haal jij dit van daan dat verschillende een SMS kregen. Ik heb uit een rechtstreekse bron van iemand bij Proximus bevestigen gekregen dat het wel degelijk een bug is. Na een update bij Proximus voor de My Proximus APP. We zullen wel zien dat dit zal bevestigd worden door iemand van Proximus hier. 

Zie mijn vorig bericht, we hebben hier 4 keer een sms gekregen met de melding van 10 GB extra op uw huidig plan.

Dat er bug geweest is dat weet ik ook, daarom moet iemand van Proximus dit niet bevestigen, maar er zijn er nog die de app geupdatet hebben zonder resultaat, dus als het bij u werkte veronderstel ik inderdaad dat het met de bug te maken had, maar bij deze die recent een sms kregen helpt dit blijkbaar niet, ik kan ook maar vaststellen wat anderen beweren, zelf kan ik het niet uittesten.

Kan inderdaad een bug geweest zijn maar zoals u ziet in de post van het antwoord is het duidelijk dat het op de website ook gewoon 15GB is dus dit heeft inderdaad niets te maken met die app.

@RedsFan wanneer heb jij die sms’en gekregen?

Badge +4

Kheb deze nog staan op mijn telefoon, sms was op 31 maart.

Reputatie 7
Badge +1

Kheb deze nog staan op mijn telefoon, sms was op 31 maart.

Heb deze sms ook op 31 maart ontvangen. Zou alleen een verhoging voor de maand april zijn 😉

Kheb deze nog staan op mijn telefoon, sms was op 31 maart.

Heb deze sms ook op 31 maart ontvangen. Zou alleen een verhoging voor de maand april zijn 😉

Mooie liedjes duren niet lang zeggen ze dan 😉

Kheb deze nog staan op mijn telefoon, sms was op 31 maart.

Heb deze sms ook op 31 maart ontvangen. Zou alleen een verhoging voor de maand april zijn 😉

 

Idem hier

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@EwoudNet

Afbeelding met je gsm nr is verwijderd zoals je gevraagd hebt in je gerapporteerd bericht

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +1

Jammer dat dit voorbij is. Dit zou standaard moeten gebeuren. Al is het alvast een standaard verhoging van 5 naar 10 GB 😉🤗🔝

Badge +4

Ja idd en vooral omdat binnenkort hun unlimited  moet veranderen (verhogen → max 300 GB) kunnen ze gerust die 5 GB omhoog trekken naar 10 of 15 GB.

Waarom we enkel in april een maand verhoging kregen werd hier nog niet beantwoord door de medewerkers, … misschien was het een test om die standaard 5 omhoog te trekken binnenkort ?...

Reageer