Beantwoord

Mobile Coverage Extender blijft groen knipperen


Reputatie 2

Wij zijn net over gestapt naar Proximus omdat Telenet geen MCE’s meer beschikbaar heeft voor residentiele klanten. De technieker heeft een MCE langsgebracht maar nadat deze correct aangesloten is blijft die groen knipperen. Kan iemand de configuratie nakijken aub.

icon

Beste antwoord door bogey 23 July 2021, 13:28

Bekijk origineel

55 reacties

Ik wil de Mobile Coverage Extender (Pro) blijven gebruiken

Dat kan tot 7 april 2022. Op deze datum worden de dienst en de facturering automatisch stopgezet. Je kunt ook je abonnement op Mobile Coverage Extender (Pro) nu al kosteloos en vroegtijdig opzeggen. Je kunt ons hiervoor gewoon contacteren.

Wat te doen met je Mobile Coverage Extender (Pro)? Je kunt het apparaat naar het dichtstbijzijnde containerpark brengen. Als je tegelijkertijd andere toestellen annuleert (een decoder of b-box bijvoorbeeld), breng dan alles naar de Proximus Shop van je keuze. Dit wordt uitgelegd in de brief die je ontvangt.

Bron: Stopzetting van de Mobile coverage Extender (Pro) | Proximus

De facturering wordt stopgezet, zo zei men me bij PX. Maar de dienst liep verder en de MCE kon men blijven gebruiken. Of is dat nu ook een fabeltje?

Volgens mij is dit inderdaad een fabeltje er staat trouwens dat de dienst stopgezet wordt, maar uiteraard als je 100% zekerheid wilt, wacht je best een officieel antwoord af van een Proximus forummedewerker, als ze hier morgen terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

De facturering wordt stopgezet, zo zei men me bij PX. Maar de dienst liep verder en de MCE kon men blijven gebruiken. Of is dat nu ook een fabeltje?

Vanaf 7 april 2022 zal de Mobile Coverage Extender niet meer werken en de facturatie zal stopgezet worden. 

zie volgende link

 

Groeten

Geert

De facturering wordt stopgezet, zo zei men me bij PX. Maar de dienst liep verder en de MCE kon men blijven gebruiken. Of is dat nu ook een fabeltje?

Vanaf 7 april 2022 zal de Mobile Coverage Extender niet meer werken en de facturatie zal stopgezet worden. 

zie volgende link

 

Groeten

Geert

Persoonlijk vind ik dat dit niet voortdurend herhaald dient te worden, dat hebben ze me enige tijd geleden al telefonisch meegedeeld, zoals ik ook al heb aangehaald. Het gaat er om dat ze bijPX de klanten “wijsmaken” dat de MCE blijft functioneren. Dat is het grote probleem. De fabeltjes die gemaakt en verspreid worden!

Reageer