Beantwoord

Mobile Coverage Extender blijft groen knipperen



Toon eerste bericht

55 reacties

@bogey Is inderdaad iets wat nog voorvalt en via Proximus moet geactiveerd worden, kunnen ze inderdaad hier via forum of via helpdesk 

NB: Mogelijks kun je ook een reset uitvoeren 

reset knop achteraan het toestel 10 sec. lang ingedrukt houden
waarna de her-activatie zal opstarten en de dienst na 10 tot 15 min.
automatisch terug zal geactiveerd worden

Maar als het probleem  er al was bij  de installatie moet je navragen of de MCE wel degelijk geregistreerd staat bij Proximus,  anders zal deze niet automatisch het initialisatieproces doorlopen. 
In dit geval best een bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om dit te laten verifiëren.

Best het IMEI nummer doorgeven dat onderaan het MCE toestel staat op een sticker en begint met: 001B67 als je belt of in je forumprofiel onder “ticket” zetten.

Reputatie 7
Badge +4

Vermits de procedure na +/- 15 minuten zou moeten doorlopen/afgerond zijn, is/lijkt het nodig ofwel 0800 22800 technische ondersteuning te contacteren (voor 22h) of te wachten op een reactie van een Proximus medewerker op dit publieke forum (vanaf morgen)

Ter info

MCE (Mobile Coverage Extender) doet het (nog) niet | Proximus Forum

 

kan inderdaad zijn dat er een initialisatie moet gebeuren maar daarvoor zal een @Prox forummedewerker je moet verder helpen 

Reputatie 2

Ja ik heb alle stappen doorlopen en de router/modem ook al een aantal keer herstart maar hij blijft snel groen knipperen. 

Je hebt hem al eens herstart waarschijnlijk Installatie van de Mobile Coverage Extender | Proximus

Reageer