Beantwoord

Mobile Coverage Extender blijft groen knipperen



Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is er iemand van Proximus op het forum die het IMEI nummer van mijn MCE kan registreren? Na ettelijke telefoontjes met de klantendienst en talloze beloften die nooit waargemaakt worden zou ik nu graag een oplossing zien aub.

hi ik kijk om deze voor je te registreren

Reputatie 2

Is er iemand van Proximus op het forum die het IMEI nummer van mijn MCE kan registreren? Na ettelijke telefoontjes met de klantendienst en talloze beloften die nooit waargemaakt worden zou ik nu graag een oplossing zien aub.

Reputatie 2

@bogey Met je klantennummer heb ik het kunnen nakijken. Hij is niet geregistreerd. Kan je mij de imeinummer geven? Die staat onderaan het toestel op een sticker en begint met: 001B67.

Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik deze in het systeem registreren. Komt hij er zo niet door zal er iemand ter plaatse moeten komen.

@DaisyS ik heb het op mijn profiel gezet onder ticket. Alvast bedankt voor alle hulp. Ik zal maar vanavond kunnen nakijken of het werkt en laat daarna iets weten. 

@DaisyS Heb je mijn IMEI kunnen toevoegen? Ik heb het nummer op mijn profiel gezet maar het begint wel niet met 001B67 zoals je zei. Ik heb gisterenavond getest en het werkt niet. Hij blijft groen knipperen ook na een reset en nadat ik de modem/router herstart heb.

Reputatie 2

Ik blijf positief, het zal nu wel werken :slight_smile:

@Martin that’s the spirit altijd positief blijven :yum:

Ik blijf positief, het zal nu wel werken :slight_smile:

Reputatie 2

@bogey Met je klantennummer heb ik het kunnen nakijken. Hij is niet geregistreerd. Kan je mij de imeinummer geven? Die staat onderaan het toestel op een sticker en begint met: 001B67.

Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik deze in het systeem registreren. Komt hij er zo niet door zal er iemand ter plaatse moeten komen.

@DaisyS ik heb het op mijn profiel gezet onder ticket. Alvast bedankt voor alle hulp. Ik zal maar vanavond kunnen nakijken of het werkt en laat daarna iets weten. 

Reputatie 7
Badge +5

@PeterD1 Ik kan hier helaas geen termijn op plakken. 

Reputatie 7
Badge +5

@bogey Met je klantennummer heb ik het kunnen nakijken. Hij is niet geregistreerd. Kan je mij de imeinummer geven? Die staat onderaan het toestel op een sticker en begint met: 001B67.

Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik deze in het systeem registreren. Komt hij er zo niet door zal er iemand ter plaatse moeten komen.

Reputatie 2

@bogey Kan je je gegevens toevoegen aan je forum profiel? Dan kijk ik het even voor je na.

@DaisyS Ik heb mijn klantennummer ingevuld is dat genoeg?

Reputatie 1

@DaisyS Bedankt voor je antwoord. Jammer om te horen maar niks aan te doen. Heeft u enig idee wanneer er meer gsm merken (Google Pixel) de mogelijkheid zullen krijgen om vowifi te gebruiken? 

Reputatie 7
Badge +5

@bogey Kan je je gegevens toevoegen aan je forum profiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Reputatie 2

@bogey Dan zal je inderdaad geluk hebben gehad. Ze zijn volledig uit het gamma gehaald. De klanten die ze momenteel hebben krijgen hier nog ondersteuning voor maar er worden geen nieuwe meer geleverd.

@DaisyS   Kan jij nakijken of mijn MCE geregistreerd staat bij Proximus?

Reputatie 7
Badge +5

@bogey Dan zal je inderdaad geluk hebben gehad. Ze zijn volledig uit het gamma gehaald. De klanten die ze momenteel hebben krijgen hier nog ondersteuning voor maar er worden geen nieuwe meer geleverd.

er zijn er een tijdje geweest maar dan zijn ze weer van het toneel verdwenen!

Reputatie 2

@PeterD1 Helaas zijn er geen MCE’s meer beschikbaar. Er is inderdaad bij ons enkel nog vowifi beschikbaar. 

Wel Daisy ik heb er een week geleden nog 1 gekregen dan heb ik geluk gehad.

Reputatie 7
Badge +5

@PeterD1 Helaas zijn er geen MCE’s meer beschikbaar. Er is inderdaad bij ons enkel nog vowifi beschikbaar. 

Reputatie 2

Alvast proficiat met het groot-ouderschap!

Moest het nog niet werken, aarzel niet om iets te laten weten.

Hallo Yorick. Dankje :smile:

Het probleem is er nog steeds. Gisteren met de klantendienst gebeld en die hebben mij doorverbonden met de technische dienst maar niemand wist wat het probleem was. Het duurde al een halfuur om uit te leggen wat een MCE was :sweat_smile: Zou jij eens kunnen kijken of de MCE geregistreerd is aub. Laat maar weten welke gegevens jenodig hebt. mvg Michel

Reputatie 2

Is het nog steeds mogelijk om een mce te krijgen? We denken erover om over te stappen naar Proximus maar hebben slecht bereik in huis en via de klantendienst hadden we te horen gekregen dat deze niet meer te verkrijgen waren en vowifi een oplossing was maar hebben beide een Google Pixe,dat niet ondersteund wordt door Proximus momenteel.

Wel ik heb hetzelfde gehoord maar blijkbaar zijn er nog enkele. Telenet heeft ze alleen voor business klanten. Dat bellen over wifi werkt voor geen meter. Bellen lukt wel maar gebeld worden niet. Bij ons is er praktisch geen ontvangst buiten laat staan binnen. :thinking::laughing:

 

Reputatie 1

@Martin Bedankt voor je antwoord! Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn van de Proximus medewerker. Zou voor ons een stuk goedkoper zijn om klant te zijn bij Proximus maar als we weinig of geen bereik binnen hebben is het moeilijk om de overstap te maken ondanks het prijsverschil.

Ik denk dat deze terug niet meer te verkrijgen zijn, maar een officieel antwoord kun je straks krijgen als een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt.

Reputatie 1

Is het nog steeds mogelijk om een mce te krijgen? We denken erover om over te stappen naar Proximus maar hebben slecht bereik in huis en via de klantendienst hadden we te horen gekregen dat deze niet meer te verkrijgen waren en vowifi een oplossing was maar hebben beide een Google Pixe,dat niet ondersteund wordt door Proximus momenteel.

Reputatie 6
Badge +3

Alvast proficiat met het groot-ouderschap!

Moest het nog niet werken, aarzel niet om iets te laten weten.

Reputatie 2

Een dikke Proficiat met je eerste kleinkind.

Dankjewel Martin :smile:

Een dikke Proficiat met je eerste kleinkind.

Reputatie 2

Dankjewel aan iedereen voor de tips. Ik heb gisteren de reset gedaan maar eerlijk gezegd ik heb nog geen tijd gehad om te kijken. Gisterenavond voor de eerste keer opa geworden :-) Als het nog niet opgelost is zal ik contact opnemen met de klantendienst om te checken of hij geregistreerd is. 

Reageer