Mijn moeder van 75 jaar oud, is telefonisch een abonnement aangesmeerd door één van uw medewerkers., nu, ze heeft geen abonnement nodig, en ik heb in januari enkele medewerkers aan de lijn gehad, na wel heel lang wachten, ongeveer 42 minuten later kreeg ik dan toch iemand te pakken, na de hele uitleg, dat er eigenlijk geen contract was getekend, zei de dame aan de telefoon, dat alles in orde was, en dat mijn moeder geen facturen meer zou ontvangen, de dame in kwestie was wel heel vriendelijk, maar,eigenlijk was er niets in orde gebracht, wanneer ik terugbelde , zei de man aan de telefoon, dat er inderdaad iets was mislopen, en dat hij het in orde heeft gebracht, nu heeft mijn moeder terug een factuur ontvangen, ik dacht dat alles in orde was, blijkbaar nog niet, dit is frustrerend mensen, strafste van al, is dat zij haar facturen dan ook nog eens ontvangt in het duits, mijn moeder heeft zeker geen duitse naam, en woont in Ninove, kan dit hier worden opgelost? kundenkonto 26734346 en rechnung nr 183000314217
icon
Beste antwoord door JanDe 21 maart 2018, 09:40
Dag Rudi, vreemd verhaal. Ik crediteer die rappelkosten van 15 €. En vanaf nu mag je haar terug aanspreken als moeder, niet meer als mutter 😉 Groeten. Jan
Bekijk origineel