Beantwoord

mobiele netwerk- internet probleem

  • 14 June 2022
  • 7 reacties
  • 257 Bekeken

Sinds 2 wekken heb probleem met mijn mobiel internet. 

Zeer traag en soms heb helemaal geen verbinding.

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 15 June 2022, 11:33

Bekijk origineel

7 reacties

Overal of alleen bij je thuis bvb

Bij thuis is goed want verbonden met wifi…

Ik praat over mobiele internet... zonder wifi bedoel ik…

Buiten.. in auto of in restaurant... ik weet niet waarom? 

Maar da komt na het veranderen van service of namen van de pack ... misschien? 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van Proximus medewerkers (moderatoren)

Er zijn verschillende oorzaken mogelijk:

overal problemen geen verbinding of traag …. dit kan te wijten zijn aan: 

geen verbinding:

aan uw toestel: eventueel- indien mogelijk- kijken of het probleem zich ook stelt indien u uw SIM-kaart in een ander toestel steekt

traag:

zijn uw instellingen ok 4G (en geen 2 of 3G) frequenties gebruikt of bent u tegen uw contractuele datagebruikslimiet gestoten en is uw snelheid beperkt tot bv. 512 Kbps

kan de vervanging van de SIM-kaart een oplossing bieden (indien bovenstaande allemaal ok zou zijn)?

Bij thuis is goed want verbonden met wifi…

Ik praat over mobiele internet... zonder wifi bedoel ik…

Buiten.. in auto of in restaurant... ik weet niet waarom? 

Maar da komt na het veranderen van service of namen van de pack ... misschien? 

 

 

ik bedoelde als je thuis op mobiel werkt of je dit dan ook hebt

Misschien moeten de prox forummedewerkers toch eens je profiel instellingen bezien ivm je moiel abonnement, aangezien je het voor hebt blijkbaar na veranderingen aan je pack.

Opgenomen of uitgestelde programma’s bekijken zijn niet meer leuk. Ik zie mensen praten en pas verschillende seconden later hoor je wat ze zeggen. Dat is enorm frustrerend. Alle serieopnames zoals Thuis of Buren of eender welke, ze geven allemaal hetzelfde probleem. Kunnen jullie daar aub iets aan doen?

Heb je een V7 decoder mss (android TV Box)

na  even heropgestart te hebben wordt het waarschijnlijk tijdelijk beter? (Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus)

Proximus forummedewerkers kunnen hiervoor ook een setting doen, dus afwachten tot iemand van hen reageert.

Reputatie 7
Badge +5

@MO0708 Waar heb je dit voor? Overal of enkel thuis? Ik zie dat je je simkaart nog niet hebt omgeruild, je mag hier al mee beginnen. Dit kan gewoon in de shop.

@Hilleke Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

Reageer