Beantwoord

Mobiele gegevens verdwenen uit pack

  • 26 August 2018
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Ik heb een pack, waarin bovenop 10 mb per mobiel nummer 2 GB mobiele gegevens beschikbaar zijn, te verdelen onder de mobiele nummers van het pack. Nu is deze 2 GB zonder enige aankondiging verdwenen, en wordt er meer dan 0,50 euro/mb mobiel verbruik aangerekend.
Berichten naar de klantendienst blijven zonder enige reactie.
Nog iemand met dergelijk probleem ?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 28 August 2018, 13:49

Bekijk origineel

3 reacties

Ter uwe info: morgen pas komen de mensen van het Proximus team hier terug langs op het forum om u hierbij verder te helpen.
Kleine correctie : er wordt 0,50 euro per mb aangerekend (BTW inclusief).
Reputatie 6
Badge +3
Dag Dirk,

We kunnen inderdaad vaststellen dat het 'gedeelde datavolume' 2GB niet meer is toegepast en er in de 'nog te factureren details' reeds volume wordt aangerekend. Ik heb hiervoor een dossier 35350723 opgemaakt om dit voor de toekomst terug te activeren en de kosten vanaf ze gefactureerd worden te krediteren.
Mvg. Wilfried

Je kan ook indien gewenst.via een 'privé' bericht en deze link het gesprek verder zetten.

Reageer