Vraag

Mobiele date

  • 12 April 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Sinds zaterdag klant met een pack bij proximus, ook voor mobiel. Waar ik bij mijn vorige provider nooit meer dan 3 gb mobiele data opgebruikte op een volledige maand, heb ik nu in minder dan 2 dagen reeds 1,56 gb opgebruikt volgens MyProximus. Ik gebruik dezelde Iphone 11 met dezelfde instelling en gebruik geen zware toepassingen op mobiele data. Iemand die dit ook al had ? Chat op Proximus reageert niet, na een half uurtje wachten aan de foon op een medewerker van de helpdesk heb ik het opgegeven. Dit zal em niet lang worden vrees ik ! 

 
 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@KoenVDB  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Met iPhone raden we steeds aan om de wifi-assistentie uit te schakelen in de instellingen van het toestel om een automatische switch tussen wifi en mobiel internet te vermijden. Groetjes, Antonella

Reageer