Beantwoord

mobiele data

  • 7 May 2020
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Mijn vriend werkt met Pay&Go kaart.

Hij heeft ondervonden dat zijn credit in één klap teniet werd gedaan bij een oproep via WhatsApp, waar er geen Wifi was. Is dit normaal ? Kan men dit verhinderen ?

icon

Beste antwoord door M_016 7 May 2020, 12:41

Bekijk origineel

6 reacties

zijn toestel zal waarschijnlijk overgeschakeld zijn op mobiel data aangezien er geen wifi was 

Gaat dit dan automatisch ? Kan men iets wijzigen in de instellingen ?

 

Reputatie 7
Badge +4

bv;

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/dataverbruik-android

@Magda_06 idem iOS

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/dataverbruik-ios

@Magda_06 of algemeen (google search)  
https://www.google.com/search?q=beperk%2Bje%2Bdataverbruik%2Bop%2Bje%2Bphone

Reputatie 7
Badge +3

@Magda_06 

inderdaad : via de instellingen kan je aangeven dat je toestel enkel na toestemming van gebruiker naar 4G kan als er geen wifi is.

Ik hoop dat jullie het gevonden hebben en dat het probleem is opgelost ?

groeten,

Tina

Reageer