Beantwoord

Mobiel internet werkt niet

  • 20 January 2018
  • 7 reacties
  • 4350 Bekeken

Ik heb een nieuwe samsung s8 plus gsm gekocht.
Als ik mobiel wil internetten dan gaat dit niet.
Als ik wil internetten en de beginpagina ziet van skynet staat er offline.
Ik heb al de gegevens ingevuld bij mobiele netwerken.
Via wifi kan ik wel internetten.
Ben er mee naar een proximus winkel geweest en daar konden ze me ook niet helpen.
Weet iemand wat ik moet doen nu.
Op mijn vorige gsm kon ik ook al niet mobiel internetten.
Heb een pay and go kaartje.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door AkiW 23 January 2018, 15:24

Bekijk origineel

7 reacties

voor instellingen >
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?v1=shorturl&v6=toestelhulp&page=device/samsung/galaxy-s8-plus
Ik heb de instellingen allemaal juist gedaan.
Werkt niet.
Bij de proximus winkel hebben ze gezegt dat met een pay & go kaart geen mobiel internet mogelijk is.
Als ik via internet mijn kaart herlaad dan krijg ik wel dubbele MB dus dit klopt toch niet.
250 MB + 250 MB (Online Bonus)
Dus ik heb toch normaal recht op mobiel internet.
De Proximus winkel zegt dat ik een abonnement moet nemen i.p.v. pay & go kaartje om mobiel te internetten.
Reputatie 7
Badge +4
Op de contactpagina staat dat 0800 22800 7/7d tussen 08h en 24h bereikbaar is voor technische vragen
Misschien best eens proberen, voor maandag komt er van Px op dit publieke forum geen antwoord meer.
Er is in principe geen reden waarom met een Pay&Go+ niet op het internet kan gegaan worden; in hoeverre het aangewezen is laat ik evenwel in het midden (0,50 €/MB en een 100 MB of 50 euro verbruik is er quasi onmiddellijk ...)
P.S. Is er wel 3G of 4G dekking binnenshuis op jouw locatie ?
Ter info: 6000 zou toch moeten bereikbaar zijn ook .
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

technisch Ticket IM8853567 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Nog altijd niets gehoord
Werkt nog altijd niet mijn mobiel internet
Het werkt
Juist opgebeld dat het nu werkt.
Ze moesten achter de schermen nog iets openzetten.
Alvast bedankt

Reageer