Vraag

mobiel abonnement

  • 10 April 2022
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

ik heb bij jullie een samsung galaxy S21 FE 5G gekocht en een abonnement, ik heb 9.00 euro betaald, en een oplaadbare sim bij gekregen.Maar ik ben al klant bij jullie, ± 40 jaar, en ik zou graag mijn nummer behouden, dan heb ik die simkaart niet nodig. Wat moet ik doen, de gsm terug sturen , of een gedeelte betalen als klant. Ik ben zeer tevreden met proximus, en volgens jullie blad kost die gsm 690.00 euro. Wat moet ik doen, als jarenlange klant de gsm betaalbaar als klant betalen, of terugsturen, ik zou de gsm liever houden betaalbaar,ik ben 73 jaar, 52 jaar zelfstandig niets te kort, maar graag eens een beloning, het  en het accessoirepack 39.99 euro  kopen en volledig betalen. Ik had 284 klanten en sommige ook een beloning gegeven. Ik ga gans mijn leven bij proximus blijven. Graag antwoord wat ik moet doen met de simkaart als ik de gsm mag betaalbaar houden.

Graag antwoord.

Met vriendelijke groeten

Coppens Marc.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Coppens Marc Als je bij Proximus een Smartphone koopt krijg je altijd een gratis simkaart erbij . Je huidige simkaart zal niet veranderen daar je het toestel kon kopen voor 9 Euro voldeed je aan de voorwaarden omdat je al een mobiel abonnement hebt bij Proximus . De Pay&Go kaart die bij je toestel zit is een cadeau van Proximus . Je moet deze niet gebruiken of activeren. 

EDIT: Mijn vorige uitleg gewist aangezien Pat52 al de correcte uitleg gegeven heeft.

Martin,

moet ik dan iedere maand 25.00 euro betalen, want ik ga de simkaart niet gebruiken , juist mijn kaart met nummer 0495322697 gebruiken. Kan ik bij jullie de accessoirepackt : hoes+oplader USB-C+ oortjes van de gsm  kopen voor 39.99 euro, of kan dat niet?. Ik zou graag die accessoirepackt kopen.

Graag antwoord.

Met vriendelijke groeten.

Coppens Marc.

Reputatie 7
Badge +3

@Coppens Marc  Dag Het is wat Pat52 laat weten. Dank je wel Pat52 en Martin. Fijne dag Luc

Reageer