Vraag

Mobiel abo in flex pack komt maar niet in orde

  • 5 April 2022
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Op 31/3/2022 zou ik als nieuwe klant beginnen “genieten” van een flex pack inclusief GSM abo. 

De installatie van internet en tv werd (na enkele hindernissen) uitgevoerd zoals voorzien op 31/3

Evenwel is mijn GSM abo op 5/4 nog steeds niet in orde, hoewel me uitdrukkelijk bevestigd werd dat dit ook van 31/3 in orde zou zijn. Verschillende telefoontjes naar de klantendienst, een chatgesprek, een mail en diverse beloftes met als opmerkingen:
graag 24u geduld tot activatie
graag 48u geduld tot activatie
graag 72u geduld tot activatie
uw bestelling zit in een ””loop” - kunnen we niks aandoen - graag nog 24u geduld
graag even bevestigen (reeds lange tijd geleden gedaan)

via de klantendienst krijg ik enkel nog de boodschap dat zij niets kunnen doen omdat mijn order geblokkeerd zit, enkel de achterliggende “IT dienst” zou dit kunnen oplossen en die ging me vast en zeker op 4/4 terugbellen met een oplossing (heb dus niemand gehoord op 4/4)

 

Heden zijn we 5/4 en kan ik nog steeds niet genieten van mijn mobiel abo. Aangezien ik overmorgen op reis vertrek en graag bereikbaar ben probeer ik het eens via deze weg.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Stefaan_033 dossier 50467285 is hiervoor in behandeling en onze IT-dienst kijkt momenteel verder na. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

@ proximus ik hoop dat het vandaag nog in orde komt zodat ik morgen zonder zorgen en met een werkend abo op reis kan vetrekken 

deze morgen telefoon gekregen van Proximus met de belofte dat men 's middags ging terugbellen maar niets meer vernomen .…

sinds 31/3 werd me elke dag verzekerd / beloofd dat het in orde ging komen

helaas is er tot heden weer geen oplossing ….

een teleurgestelde nieuwe klant….

Reputatie 7
Badge +3

@Stefaan_033 Ik zie dat het gsm-nummer in jouw pack sinds gisteren actief staat. Mijn excuses voor het ongemak. Fijne reis toegewenst. Groetjes, Antonella

Reageer