Beantwoord

Mms

  • 30 November 2018
  • 8 reacties
  • 289 Bekeken

Heb een nieuw toestel samsung A6 sinds 6 dagen in gebruik,zonder Mms te sturen,
Werd er mij al wel 2 aangerekend,kan Proximus deze functie MMS stopzetten ?
icon

Beste antwoord door HadewychT 30 November 2018, 22:01

Bekijk origineel

8 reacties

je kunt dat ergens instellen op je android smartphone dat er geen mms meer verstuurt wordt.
Ok thx ik heb al gezocht maar nog niks gevonden
heb al vlug eens met google search gezocht en hier vind ik bv dit
http://innov8tiv.com/fix-sms-converting-to-mms-in-galaxy-and-other-android-phones-guide/

enz...
Open het sms programma -> menu -> instellingen -> send message settings -> automatisch omzetten naar mms uitvinken.
Bedankt ik ga hier mee aan de slag.
Reputatie 7
Badge +4
We kunnen dat ook desactiveren als u dat wil. Dan is het wel enkel mogelijk er terug gebruik van te maken als wij het terug activeren. Inderdaad misschien eerst nakijken wat Martin je stuurde. LAat het maar weten als je wil dat we het toch desactiveren.
Het zou fijn zijn dat jullie Mms deactiveren, bedankt !
Kan je me even in privébericht je telefoonnummer én klantennummer geven? Dan breng ik dit snel in orde. Groetjes, Wenzel
TUI: 👉Privébericht sturen (klik hier)

Reageer