Vraag

mirco sim naar nano sim - gevolg tot maandag geen gsm

  • 19 March 2020
  • 8 reacties
  • 316 Bekeken

Reputatie 1

Dinsdag middag met Proximus gebeld, voor omschakeling naar nano Sim. Door Corona virus winkels niet open en daarom gaan ze het op sturen met bpost. Ik dacht goed geregeld, maar woensdag avond plotseling geen bereik op gsm. Kan niet meer bellen en kan niet meer gebeld worden. Vandaag geen simkaart in de brievenbus. Dus door de nieuwe regeling van bpost pas ten vroegste maandag in de bus. Bel juist met de helpdesk en kan niets aangedaan worden. Als ik vraag waarom Proximus geen rekening houdt met de nieuwe bezorg tijden van bpost, waar iedereen in België persoonlijk op de hoogte van is gebracht, kreeg ik als antwoord dat Proximus daar niks van af weet en dat bpost hun niet op de hoogte breng voor veranderingen van bezorging in een bepaalde regio. Heb proberen duidelijk te maken dat het geen regio is maar gans Belgïe maar dat snapte hij niet.

 

Ge volg mijn echtgenote die mantelzorger is voor mij, haar moeder en mijn moeder is in nu niet bereikbaar!!!! Nu dat ouderen en zieke mensen niet buiten kunnen en alleen afhankelijk zijn van mantelzorger. 
 

Dit is weer echte Typisch België. Bedrijven werken totaal niet samen, burger is altijd het slachtoffer 


8 reacties

ik weet niet of mijn tip van nut zou kunnen zijn voor u

zie mijn antwoord in je tweede post met de identieke probleemstelling> https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/verzenden-via-bpost-49890

Reputatie 7
Badge +4

@e vdz Kan je het betrokken gsm-nummer en je huidige simkaart nummer toevoegen aan je profiel of deze gegevens doorsturen via een privé bericht. Zodat ik dit voor jou kan nakijken.

Reputatie 1

Dankzij dit forum en Thierry in het bijzonder is het probleem opgelost.

@e vdz hoe werd het dan uiteindelijk opgelost?

Reputatie 1

Oude werd tijdelijk terug geactiveerd en ik Laar weten wanneer de nieuwe is aangekomen.

Oude werd tijdelijk terug geactiveerd en ik Laar weten wanneer de nieuwe is aangekomen.

:thumbsup_tone4:

Ik belde vorige week voor een nano-simkaart voor een nieuwe smartphone. Deze ging opgestuurd worden. Kunt u eens kijken of dit al gebeurd is. Ik heb ze nog niet ontvangen.

 

FYI: als de prox forum medewerkers hier terug de draad opnemen kunnen ze dit natrekken.

Reageer