@Powerensky Indien dit het nummer betreft dat ik terugvind eindigend op 132:
De €5 belwaarde staat erop, maar het nummer staat inderdaad nog niet geïdentificeerd.
http://www.proximus.be/identificeer
Indien de identificatie niet lukt via de vooropgestelde manieren, kom dan even langs in de Proximus shop.
Groetjes,
Antonella
Proximus medewerkers kunnen dit verder onderzoeken als ze hier straks langskomen
Dit probleem valt wel nog voor :
Als je een foutmelding krijgt bv. "geen geldig nummer, gelieve een geldig Pay&Go nummer invoeren"
Dan het probleem in sommige gevallen verholpen worden door het betrokken GSM nummer en SIMkaart nummer terug te koppelen in de "P&G MSC database” zodat identificatie/registratie/activatie (correct) kan doorgaan.
Cfr: Vorige werkgever wil abonnement overzetten naar pay&go zonder succes. | Proximus Forum
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.