Beantwoord

Mijn gsm werd ongevraagd overgezet van mijn werkgevers account naar privé account!

  • 10 January 2018
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

Beste,

Ik had telefonisch contact opngenomen om klant te worden bij Proximus.

Er werd mij verkeerdelijke informatie doorgegeven omtrent de packs.

Ik heb gisteren mijn abonnement opgezegd via www.proximus.be/opzeggen

Hiervan heb ik gisterenavond reeds een bevestigingsmail ontvangen. Ik maak gebruik van de herroepingsplicht van 14 dagen en wil dat het geleverde product zijnde TV onmiddellijk wordt opgehaald.

Verder werd mijn gsm nummer zonder mijn akkoord overgezet van mijn werkgever zijn account (zijnde Volvo Cars nv te Gent) naar mijn privé account. Ik heb dit NOOIT gevraagd. Ik maak veel gebruik van mijn mobiel nummer. Ik heb reeds een factuur ontvangen op mijn privé naam. Ik weiger dan ook deze te betalen. Ik wil dat mijn nummer onmiddellijk wordt overgezet zoals het was!!!
Ik heb hiervoor reeds meermaal contact opgenomen en ik wil dat het in orde gebracht wordt. Jullie kunnen het overzetten zonder akkoord van mij of mijn werkgever jullie kunnen het dan ook terugzetten zoals het stond.

Ik wil hiervan vandaag nog bevestiging!!
ik ben de problemen met proximus meer dan moe, ik heb wel andere dingen te doen dan verschillende malen met jullie contact op te nemen.
En dan gooit men de hoorn nog dicht! Is dit klantenservice??? ik denk het niet

mvg,
icon

Beste antwoord door frank 10 January 2018, 18:39

Bekijk origineel

2 reacties

kan ik aub antwoord krijgen? bedankt,
Reputatie 6
Badge +3
Je kan beter via je werkgever klagen bij proximus want die heeft meer invloed bij proximus. (grotere klant)
Grote klanten hebben directer contact met proximus en die kunnen dit makkelijker laten onderzoeken.
Een financiële compensatie is meestal ook makkelijker dan gewoon private klant.

Reageer