Beantwoord

Mijn 4G werkt niet in het buitenland, instellingen zijn juist, reeds nieuwe sim kaart

  • 8 July 2019
  • 6 reacties
  • 436 Bekeken

Hallo,

Kan iemand mijn zoon helpen?
Zijn gsm en 4G werkt perfect in België maar in het buitenland werkt zijn 4G niet.
Alle instellingen zijn al gecontroleerd bij Proximus en ik heb ook al een nieuw sim kaart voor hem gehaald.
Hij zit nu in het buitenland en zijn 4G werkt nog altijd niet.
Als hij de sim kaart van zijn vriendin in zijn gsm steekt, gaat de 4G wel, dus het ligt ook niet aan zijn gsm.
Als hij zijn sim kaart in de gsm van zijn vriendin steekt, werkt de 4G van haar niet.

Proximus, kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door HeidiE 9 July 2019, 10:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

als de mensen van het proximus team hier langskomen kunnen zij checken of er eventueel een blokkering moet weggenomen worden....
Reputatie 7
Badge +3
Dag peter2866, kun je het nummer van je zoon toevoegen aan je profiel, zodat we dit kunnen nakijken? Grt, Heidi
Sorry, maar ik vind niet waar ik mijn profiel moet aanpassen, maar in mijn proximus account zijn 2 gsm nummers te vinden. Het is het 0472 nummer.
Gsm nummer staat in profiel
Reputatie 7
Badge +3
Gegevens ontvangen, zodra ik meer info heb laat ik hier een bericht.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Peter, er stond een blokkering actief, die werd nu verwijderd. Kun je je zoon vragen om het toestel te herstarten, dan zou het opgelost moeten zijn! Grt, Heidi