Beantwoord

Meldingen bij grensoverschrijding

  • 29 January 2018
  • 6 reacties
  • 1228 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Kan iemand me uitleggen op welke manier het mogelijk is de (hinderlijke) sms-sen uit te schakelen die ik van Proximus krijg als ik een landsgrens oversteek?
Nu de roamingkosten (grotendeels?) weggevallen zijn, zie ik het nut er zeker niet meer van in. In het uiterste geval moet het toch mogelijk zijn de klant de mogelijkheid heeft (op eigen risico) die meldingen uit te schakelen?
Mijn echtgenote heeft een abonnement bij Orange, al jaren.
Zij krijgt die meldingen nooit!
icon

Beste antwoord door JanDe 30 January 2018, 14:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
OK Guy, dat is aangepast voor jou. Groeten. Jan
Reputatie 2
Badge
Zaterdag trekken we nog eens over de grens.. ik ben benieuwd.
Alvast geweldig bedankt voor de reactie. Ik had het al meerdere keren in een 'Belgacomwinkel' gevraagd, maar kreeg telkens het antwoord dat dat niet ging...
Reputatie 2
Badge
Dag Jan. Ik hoopte.... Maar blijkbaar moet ik nog even wachten? Ik reed via Nederland en Duitsland naar Oostenrijk. En jawel, 3 x kraaide de biep van Proximus die me een goede reis wenste..
Reputatie 2
Badge
Vorige week even naar Nederland geweest en alweer prijs: pas de grens over of een SMS.
Is daar nu echt NIKS aan te doen?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Guy!

Welke sms'en had je juist ontvangen?
Kan je me ook het betrokken oproepnummer doorgeven via een privébericht aub?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter
Reputatie 6
Badge +3
Bij andere operatoren kan je dat al jaren zelf uitschakelen maar bij proximus niet.
Als je echter naar een extreem duur land als Zwitserland of op een Grieks eiland en verbonden met een Turks netwerk of op een boot gaat dan krijg je geen verwittiging.
Van logica en klantgerichtheid gesproken...

Reageer