Beantwoord

Melding dataverkeer

  • 1 June 2022
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste,

Nu moet er mij eens iemand uitleggen wat er nu weer scheef loopt bij Proximus…..

Ik krijg een paar dagen geleden een sms op mijn smartphone dat ik 2 Gb aan dataverkeer verbruikt heb terwijl ik 5 Gb in mijn pakket heb. Of is dit nog een instelling van uit de tijd dat we maar 2 of 3 Gb hadden?

Ik heb bij mijn instellingen gekeken maar daar staat alleen een melding als ik mijn volume overschrijd.

Mvg,

JP.

icon

Beste antwoord door Choreftis 1 June 2022, 09:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge

Beste mensen,

Ik moet mij excuseren… 😇 blijkbaar is/was dat een instelling op de phone zelf, heb dat nu aangepast…

Mvg,

JP.

Reputatie 7
Badge +3

@Choreftis Blij dat het in orde is voor jou! 🙂

Hierbij alvast meer info over de sms-meldingen van Proximus: Sms-meldingen over je mobiel verbruik | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reageer