Beantwoord

Meer dan voldoende bw en toch niet kunnen sms'en

  • 24 December 2017
  • 8 reacties
  • 330 Bekeken

dat is nu al de 3de keer dat ik geen sms'en kan sturen op een paar maanden tijd terwijl ik toch meer dan voldoende bw heb.Wanneer ik een bericht wil sturen krijg ik de melding dat ik zogezegd onvoldoende bw heb en dat klopt niet.Het zijn verschillende nrs dat ik probeer en er komt altijd hetzelfde probleem.Ik vraag het nu via hier omdat de klantendienst/chat mij vorige keer niet kon helpen.
icon

Beste antwoord door Lemonix 8 January 2018, 17:03

Bekijk origineel

8 reacties

Ter info: je zal wel moeten wachten tot dinsdag op reactie hier van iemand van proximus aangezien het zondag is en maandag een officiële feestdag is
ja hetzelfde voor de klantendienst maar ik hoop op meer/betere hulp hier
helpdesk op 0800 22 800 zou wel moeten antwoorden op zondag maar iedereen op de bevoegde dienst die eventueel het probleem kan oplossen is niet op zondag aanwezig.
Daar is het op zondag meer voor technische problemen met TV en Internet bijvoorbeeld....
Als er geen reactie moest komen hier dinsdag van hen, kan je het nog altijd melden via online > "Mail Ons" formulier.
ok nog steeds geen oplossing en dat "mail ons"formulier is niet makkelijk te vinden
dit is de link naar "mail ons" > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
hoe vlug je daar dan op reactie krijgt weet ik ook niet natuurlijk!
Hallo,

Is er nog meer info over de status van dit issue?
Ik merk dat meerdere mensen dit probleem ervaren hier op het forum.
Eveneens is hetzelfde probleem aanwezig met de Pay & Go kaart van de moeder van mijn vriendin.
Dit sleept nu ook al enkele weken aan.
Ik heb hiervoor naar de helpdesk gebeld vorige week ergens.
Ze vertelden dat het een gekend probleem is en we hebben direct 5 euro extra belkrediet gekregen van Proximus, waarvoor dank!
Jammer genoeg kan je deze belwaarde nu niet gebruiken ;)
Men kon mij enkel zeggen dat dit komt door een brand in een cabine van Proximus, ik meen zoiets te hebben gezien in het nieuws op TV ook.
Hetzelfde probleem was eveneens al eens aanwezig begin december.
Nu vroeg ik me wel een beetje af wat de status van het probleem is aangezien tot op vandaag het nog steeds niet werkt.
Ik hoop dat Proximus hier dag en nacht mee bezig is want nu heb je een product dat je niet kan gebruiken en het is duidelijk geen alleenstaand geval van een enkele klant die geblokkeerd is...
Je neemt een smartphone mee op stap en als er iets gebeurt ofzo kan je niemand iets laten weten, buiten misschien 112 😉
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lemonix, onze excuses voor de late reactie. Over welke problemen heb je het dan juist? Want dit is me niet zo duidelijk. Groetjes, Aziz
Hallo Aziz,

We hebben dagelijks geprobeerd een SMS te sturen of te bellen met de telefoon en ondertussen is het opgelost.
Het probleem was dus dat er geen SMSen konden worden verzonden of wanneer je belde naar iemand kreeg je enkel een stem te horen dat het belkrediet ontoereikend was.
Dit alles ondanks dat er dus belwaarde op de Pay&Go kaart aanwezig was.
Het was volgens de helpdesk een gekend probleem en ik zag het hier ook een paar keer terug komen op het forum.
Bedankt Proximus voor dit op te lossen!

Groetjes,

Lemonix

Reageer