Vraag

Medewerker thuis laten langskomen

  • 15 February 2018
  • 7 reacties
  • 537 Bekeken

Beste,

op 08/02/2018 vulde ik online het formulier in om een medewerker laten langs te komen. Graag kom ik van Telenet naar Px voor internet, tv, vaste telefoon en gsm's.(Affinity) Alsook moet er een kabel binnen gelegd worden via de wachtbuis. Om dit geheel te bespreken en te bekijken had ik graag iemand laten langskomen.
Volgen het formulier gaat Px me contacteren binnen de 3 werkdagen. Aangezien ik tot heden niets gehoord heb stel ik me de vraag of er iets mis gelopen is?

Dank u.
Mvg,
Tom

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Tom, kunnen helaas niet nagaan wat hiermee misloopt. Het is aangewezen de formulieren voor de zekerheid nogmaals in te vullen. Groetjes Freya
Freya, bedankt voor je antwoord. Formulier is terug ingevuld.

Mvg,
Tom
Beste,
op 15/02/2018 heb ik het formulier terug ingevuld. We zijn terug 3 werkdagen verder. Geen proximus gehoord.
Gelieve onderstaande pagina van de proximus website te verwijderen, deze werkt totaal niet.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_homeappo/particulieren/producten/r-orphans/maak-een-afspraak-bij-u-thuis.html

Tom
Reputatie 6
Badge +2
Best telefoneren naar de klantendienst en daar dan die afspraak laten vastleggen, dat zal het beste zijn.
Alexander bedankt, zojuist gebeld, ik mag morgen een telefoontje verwachten. Ben benieuwd.
Mvg,
Tom
Samenvatting:
Op 08/02/2018 formulier ingevuld om een medewerker laten langs te komen. Geen reactie.
Op 15/02/2018 formulier terug ingevuld. Geen reactie.
Op 20/02/2018 gebeld, de vriendelijke mevrouw zegt me, u mag morgen (21/02/2018) een telefoontje verwachten om een afspraak te maken. Niets gehoord.

Ik heb reeds 2 gsm abonnementen bij Px die ik steeds tijdig betaal. Toch mag ik niet met internet,tv,.... klant worden.
Van mijn kant genoeg geprobeerd!!!
Vandaag toch nog maar eens teruggebeld. 1ste poging, tijdens het doorschakelen wordt de verbinding verbroken.
2de poging een zeer vriendelijk man die me al de nodige uitleg verschaft en zijn tijd neemt om op mijn vragen te beantwoorden. Ik bestel dan ook een pakket en de meneer legt direct een afspraak vast voor een technieker.
Een uurtje later belt een (ook zeer vriendelijke) Mevrouw om een afspraak te maken om een commercieel medewerker laten langs te komen. Ik doe heel het verhaal en de Mevrouw biedt in naam van px haar excuses aan.
Hopelijk komt het nu snel in orde.
Mvg,
Tom

Reageer