Vraag

Medewerker gaat bellen

  • 30 July 2021
  • 8 reacties
  • 81 Bekeken

Op 15/2/2021 maak ik een ticket aan om een probleem op te lossen.

2 medewerkers die mij bellen, kunnen niet helpen en zullen mijn vraag doorgeven aan de juiste persoon bij de technische dienst. Deze belt mij net op het moment dat er iemand aanbelt aan de deur. Hij spreekt een boodschap in dat hij die dag nog zal terugbellen. Tot op heden nog niet gebeurd.

Op 20/7/2021 krijg ik een mail dat een flex pakket beter voor mij zou zijn. Ik vul in dat ze mij maandag 26/7 mogen bellen tussen 11:00 en 13:00 u. Geen voet buitengezet, evenmin telefoon gekregen.

Mailen naar Proximus kan tegenwoordig niet meer, bellen is een ramp. Je hangt 20 tot 30 minuten aan de lijn en dan wordt er opgehangen.

Sinds Corona en vermoedelijk thuiswerken van de medewerkers, is klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Ouderwetse brief sturen dan maar?


8 reacties

je hebt nog geluk dat ze bellen :grinning: . Bij aangaan contact gingen ze mij ook bellen niks nu woensdag geweest ging een marco mij bellen tussen 16-20u ook niks

Reputatie 7
Badge +3

@EdithB  Dag Edith, kan ik je ergens mee helpen? Groetjes Luc

Hallo Luc M.

 

Ik heb twee problemen. 

Ik kan geen filmpjes ontvangen die groter zijn dan 16 MB. Op mijn smartphone, die dan nog geen dure is, kan dat wel.

Ik krijg geen informatie meer door van mijn SMA omvormers. De installateur heeft daarvoor met jullie contact gehad februari 2021 en er zouden bij jullie bepaalde poorten moeten worden opengezet om die informatie wél door te krijgen, maar de gewone technische dienst kon dit niet en een specialist ging mij daarvoor bellen. Die man belt net als ik even buiten ben, spreekt een boodschap in dat hij gaat terug bellen, maar ik heb die dag, noch volgende dagen en maanden niets meer gehoord.

Recent krijg ik een mail met de mededeling dat een Flex contract misschien beter aansluit bij mijn noden. Ik vul een formulier in dat ze mij mogen bellen met meer informatie daarover op 26/7, tussen 11:00 en 13:00 u, maar niemand belt mij.

zijn het mss die poorten die je zelf kunt open zetten → Internetpoorten openen  
→ grote bestanden te versturen.

Reputatie 7
Badge +3

@EdithB  Dag Edith , ik doe navraag en laat je spoedig wat weten. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

Dag Edith. Ze hebben me laten weten dat bestanden via mail max 16 MB is. 

ivm de sma https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping

Als je wil kan ik of een collega van het forum team, je pack omzetten als je wil.

Groetjes

Luc

Reputatie 7
Badge +4

e-mail max. 16 MB

10 tools om grote bestanden te versturen (proximus.be)

 

&

 

ter info

Welke mogelijkheden zijn er voor de monitoring en visualisatie van een zonnestroominstallatie? | SMA Solar (sma-benelux.com)

Ik vermoed dat er voor bovenstaande “webconnect” mogelijkheden geen poorten moeten opengezet worden

Er worden wel af en toe hier problemen gemeld met SMA via de bbox (er zijn er die melden dat ze dit vroeger bij TN niet voor hadden) maar wat de reden ervan is werd hier nog niet gemeld en of het iets met poorten te maken heeft weet ik ook niet, dit wordt blijkbaar aan sommigen wel door sma zelf wel gezegd dat er contact moet opgenomen worden met proximus,  maar is het om er goedkoop van af te komen weet ik ook niet. !!!

Reageer