Vraag

mail prullenbak

  • 27 July 2022
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 1

deze mail staat nog steeds in mijn Prullenbak, krijg hem niet verwijderd, hij blijft altijd terug komen. Kan iemand helpen a.u.b?

edit moderator : privégegevens verwijderd in screenshot


7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Rare mail. Allexpress vind ik niet via Google. Hij wil altijd naar aliexpress, dat is Chinese rommel.  Iets dat niet bekend is bij Google heeft vaak iets te zien met een virus of andere rommel. Eens een antivirus laten draaien. 
Als dat niets geeft zou ik in uw mailprogramma een andere map aanmaken en die mail naar daar verplaatsen, dan die hele map verwijderen

Reputatie 1

beste Cvanloon, bedankt voor je antwoord. IK heb Proximus mail, en de ‘prullenbak’ (systeemmap) kan ik helaas niet verwijderen. Allexpress is blijkbaar een Portugese website AllExpress

 

Ter info: probeer hem eens te verwijderen via de proximus mail-app

Reputatie 1

Beste Martin, bedankt voor je antwoord.  Noch via de pc noch via de gsm app kan ik het bericht verwijderen. Blijft terug komen.

Reputatie 6
Badge +2

beste Cvanloon, bedankt voor je antwoord. IK heb Proximus mail, en de ‘prullenbak’ (systeemmap) kan ik helaas niet verwijderen. Allexpress is blijkbaar een Portugese website AllExpress

 

Ik vraag niet om een systeemmap te verwijderen. U moet beter lezen. 
Kent u die Portugese website? Ooit bezocht of daar iets gekocht. Het is altijd goed om te weten hoe sommigen aan uw mailadres komen. Het op internet zetten helpt uiteraard niet. Het zat wel in een afbeelding en niet aanklikbaar. En een behulpzame moderator kan overweg met een zwarte stift. 

Reputatie 7
Badge +4

@hugguh Komt deze mail steeds terug in je prullenbak of in je Postvak IN ? Als hij in Postvak IN komt is het vermoedelijk een nieuwe spam-mail die elke keer opnieuw ontvangt. 

Als hij toch in je prullenbak terecht komt zullen we een ticket aanmaken om deze in onze servers te laten verwijderen. 

 

Reputatie 1

Beste Hadewijch T 

Bedankt voor je antwoord. 

De mail blijft terugkeren in de Prullenbak.

Alvast bedankt voor de oplossing. 

Vr gr

Hugo 

Reageer