Vraag

M-Pay diensten aanpassen

  • 14 October 2018
  • 19 reacties
  • 3595 Bekeken

Hallo,

Ik was aan het zoeken voor mijn M-Pay lemieten aan te passen. Maar deze vind ik niet terug zoals ze op de site staan weergeven.

1.Tik in de MyProximus app op Producten.
2.Tik op uw mobiele nummer.
3.Tik op Instellingen, vervolgens op Andere en dan op Proximus M-Pay.
4.Tik op Selecteer een limiet en geef uw persoonlijke maandelijkse aankooplimiet in. Bevestig door op Bewaar.
Wilt u geen enkele mobiele betaling

stap 1-2 kan ik volledig doen, stap 3 kan ik alleen naar de instellingen gaan en niet naar andere.
hoe los ik dit op ?

19 reacties

werkt het niet in beide : namelijk niet via de app en ook niet via het web http://myproximus.be

Als dit niet lukt zullen de proximus medewerkers je morgen wel kunnen verder helpen als ze terug op het forum komen.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
kan je ons nog even het gsmnummer doorgeven en wat er juist aangepast moet worden dan regelen we dit via deze weg voor jou.
Je kan steeds 'privé' antwoorden via deze link voor je eigen privacy indien je dit wenst.
Mvg. Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Dag Lee,
Als je ons het gsmnummer nog even doorgeeft via deze link kunnen we dit via deze weg voor je aanpassen.
Ik neem aan dat je de limiet wenst te verhogen.
Mvg. Wilfried
Beste,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik had evenees graag mijn M-Pay maandelijks limiet verhoogd en kan deze optie niet vinden op de website, noch op de MyProximus App.

Hopelijk krijg ik hier antwoord op. :)

Met vriendelijke groeten,
Tom
De proximus medewerkers komen pas maandag terug langs op het forum

waarschijnlijk heb je deze link al zelf gevonden > hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen
De proximus medewerkers komen pas maandag terug langs op het forum

waarschijnlijk heb je deze link al zelf gevonden > hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen

Hallo,

Ja, die had ik inderdaad al gevonden. Stap 1 tot en met 3 heb ik voldaan. Bij stap 4 verschijnt er geen optie om het limiet aan te passen. Ik kan alleen raadplegen wat ik verbruikt hebt.

Met vriendelijke groeten,
Tom
Reputatie 7
Badge +3
Dag TommyC94,
Is dat voor uw pay&go nummer 0477****20 of voor een ander gsm-nummer?
Groetjes,
Antonella

Goeiemorgend ,

 

ik heb namelijk het zelfde probleem dat ik men m-pay limiet niet zelf kan beheren/wijzigen .

ik volg alle stappen correct maar krijg de optie niet .

Ik heb namelijk 60€ belkrediet gedaan om een video game te willen kopen maar er staat dat er een limiet is. 
ik ben nu niets met de belkrediet en wil het spel zo snel mogelijk kopen voor dat men belkrediet daalt .

 

mvg Jason M

Reputatie 7
Badge +4

Dag Jason,
Ik heb alles nagekeken en alles staat hier correct actief.
Heb je al aankopen gedaan? Want als je al voor 41 EUR gekocht heb kan je niet meer voor 60 EUR kopen omdat de limiet op 100 EUR staat.
Op dit ogenblik staat er idd nog een krediet van boven de 60 EUR actief.
Mvg, KoenN

Dag Jason,
Ik heb alles nagekeken en alles staat hier correct actief.
Heb je al aankopen gedaan? Want als je al voor 41 EUR gekocht heb kan je niet meer voor 60 EUR kopen omdat de limiet op 100 EUR staat.
Op dit ogenblik staat er idd nog een krediet van boven de 60 EUR actief.
Mvg, KoenN

Ja dat klopt dat ik al aankopen heb gedaan

is er een manier om vorbij de limitiet te gaan ? 
 

mvg Jason M

Hallo Koen 

 

ik heb eens gekeken en zou normaal niet op de limiet moeten zitten , het is namelijk een aankop via blizzard.

als ik er op klik om met 60€ te betalen staat het dat het bedrag te hoog is voor u provider . Als dit niet kan opgelost worden is er een manier op een refund te krijgen op mijn 60€ ? 
 

mvg Jason

TUI: hier komt pas maandag iemand terug op het forum langs van Proximus zelf

Ik wacht wel :) bedankt

Reputatie 5
Badge +2

Hey Jason, kan je eventueel even je klantgegevens aanvullen op je profiel? Dan kunnen we dit eens verder bekijken! Groetjes IngeDc.

Beste,
kan je ons nog even het gsmnummer doorgeven en wat er juist aangepast moet worden dan regelen we dit via deze weg voor jou.
Je kan steeds 'privé' antwoorden via deze link voor je eigen privacy indien je dit wenst.
Mvg. Wilfried


kan u mij ook verder helpen ik zit met hetzelfde probleem?

Reputatie 7
Badge +3

@joeryhaestincks Indien je dit probeert te doen via jouw MyProximus account eindigend op @gmail.com is dat normaal. Dit is namelijk een gebruikersaccount. Enkel de beheerder van jouw klantennummer kan deze limieten aanpassen via zijn MyProximus account. Groetjes, Antonella

Hey ik heb een Pay&go bij proximus, ik wil in game aankopen doen maar dit gaat niet, als ik de limiet wil aanpassen lukt dit ook niet, ik heb mijn kaart herladen ebkel daarvoor en zou dit graag opgelost zien als het kan. 

TUI: als er een ingreep door proximus nodig is zal dit pas morgen kunnen gebeuren als iemand die van proximus zelf is, hier terug langskomt.

Reputatie 7
Badge +4

@Raphael0311 Ik zie dat alles hier correct actief staat en dit zou moeten lukken.
Mvg, Koen

Reageer