Beantwoord

M-commerce sport1 en Pickx extra data buiten bundel en betalend

  • 8 October 2020
  • 8 reacties
  • 172 Bekeken

Best, heb al 2x (september-oktober) extra 6€ verbruik buiten bundel moeten betalen.
Ik kan mij niet inbeelden dat ik ooit daarvoor een abonnement zou hebben.
Als ik lees op mijn facturen gaat dit over M-commerce Sports1 080020567. (M-Pay)
Kun je mij daar meer info over geven wel app daar word voor gebruikt, en hoe ik daar vanaf kan geraken.
Ik heb ook een smart tv misschien zit daar iets wat er niet thuis hoort?
Zo krijg ik ook maandelijks de melding, dat mijn datavolume voor pickx opgebruikt is.
Groet max
 

icon

Beste antwoord door Joel M 13 October 2020, 11:29

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pocketmarc  Dag Marc, een dossier is aangemaakt 46423574, de dossierbeheerder zal u hieromtrent info verschaffen. Het datavolume voor Pickx’ bedoelen ze mee. dat we 1Gb gratis krijgen voor het gebruik van de Pickx app, als dit op is gaat u data verbruiken van je gewone bundel. Groetjes Luc 

@pocketmarc  Dag Marc, een dossier is aangemaakt 46423574, de dossierbeheerder zal u hieromtrent info verschaffen. Het datavolume voor Pickx’ bedoelen ze mee. dat we 1Gb gratis krijgen voor het gebruik van de Pickx app, als dit op is gaat u data verbruiken van je gewone bundel. Groetjes Luc 

Thanks Luc, de Pickx app ik kan deze nergens vinden bij mijn apps?
Mss onder andere naam?
Op smart tv?
Ik gebruik deze zekers niet, dus zou ik deze zekers willen verwijderen.
Groet marc

Maandag, komen de proximus forummedewerkers hier terug langs, en kunnen dit dan verder voor je regelen.

Reputatie 7
Badge +3

@pocketmarc  Dag Marc, misschien vind u deze onder Proximus Pickx? groetjes Luc

@pocketmarc  Dag Marc, misschien vind u deze onder Proximus Pickx? groetjes Luc

Op de smartphone zekers niet, opgezocht en deze is niet geïnstalleerd.
Ook opgezocht in de play store en idem niet geïnstalleerd.
Vreemd.
Groet marc 

Reputatie 7
Badge +3

@pocketmarc Ook niet onder Proximus TV.Groetjes,Joel

@pocketmarc Ook niet onder Proximus TV.Groetjes,Joel

Nope, enkel myproximus als app.
Groet marc

Reputatie 7
Badge +3

@pocketmarc Ik heb het eens laten nakijken.Blijkbaar als je een raadpleging doet op MyProximus(4G) gaat dat van uw gratis volume af van TV Overal(1GB).Normaal zou dit moeten afgaan van uw bundel.Is een foutje in ons systeem waarbij u nu extra volume ter beschikking heeft om te surfen.Daar zou ik dus niets aan veranderen zolang het systeem het niet doorheeft  :) :) Groetjes,Joel

Reageer