Vraag

m-commerce

  • 14 February 2022
  • 8 reacties
  • 96 Bekeken

hoe kan ik de m-commerce blokkeren ik heb het reeds geprobeerd via mijn GSM dit is blijkbaar niet gelukt kunnen jullie dit blokkeren hopend op een gunstig antwoord bedankt


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Lucien Temmerman 

Beste,

kan je in je forum profiel klantgegevens en betrokken nummer invullen aub?

Dan kunnen we dit verder nakijken.

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Lucien Temmerman  Het gsm-nummer eindigend op 29, daarop staat de optie m-commerce niet actief. Het gsm-nummer eindigend op 54, daarop staat de optie m-commerce wel actief. Is dit voor jou in orde zo? Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

ok hier wordt op de GSM 4.80 aangerekend voor m-Commere zonder dat dit gevraagd wordt en dit niettegenstaande onderstaande belofte van de woordvoerder

Jan Margot, de woordvoerder van Proximus, geeft toe dat er in het verleden problemen waren rond m-commerce maar ondertussen is alles onder controle: "De medewerkers van de klantendienst hebben een speciale training gekregen om de klachten rond m-commerce op de juiste manier af te handelen. Klanten kunnen elke klacht signaleren en wij zetten hen op weg om bij de juiste dienstverstrekker te gaan klagen. Maar als die ten onrechte weigert om de klant terug te betalen, dan zal Proximus de klanten zelf vergoeden." Volgens Margot heeft Proximus de malafide m-commerce diensten ondertussen geblokkeerd.”

Heb je kan ondertussen al een  klacht ingediend bij de dienstverlener zie
→ Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus
              →    Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

 

Reputatie 7
Badge +3

@wimmer Het gaat over het nummer 4411 - parking Groetjes,Joel

 

 

Reputatie 2
Badge

hoe verklaar ja dan 4 X 0.15€ naar het identieke 4411 ?

Reputatie 7
Badge +3

@wimmer Dat zijn de aanrekeningen van de transactiekosten.
 

Transactiekosten

Elke stad, gemeente of parkeergarage bepaalt zelf de parkeertarieven, net zoals elke exploitant vastgelegde e-fueltarieven hanteert. Aan 4411 betaal je een transactiekost om de dienstverlening te ondersteunen.


Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

Betaal je mobiliteit met één app - 4411

  • Transactiekost sms-parkeren: € 0,15 per sms
  • Transactiekost via 4411-app: € 0,35 per sessie

Reageer