Beantwoord

krijgen 4G abonnementen automatisch 5G ?

  • 19 January 2021
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

we hebben op dit moment de volgende 2 abonnementen (en 5G toestellen):

Bizz Mobile Unlimited

en

Bizz Mobile M

Moet er voor of door ons iets of niets gebeuren om 5G te bekomen (i.e.: is 5G inbegrepen)?

Geldt dit voor alle of enkel voor sommige abonnementen?

 

update: Ik keek even naar de particulieren abonnementen en de bedrijven abonnementen... is het misschien zo dat enkel de abonnementen met 5G in de naam 5G inbegrepen hebben? Bestaat er zo iets als een (automatische? overgang naar) ‘Bizz Mobile “5G“ M’ ?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 21 January 2021, 11:45

Bekijk origineel

4 reacties

FYI: inderdaad er wordt verschil gemaakt met en zonder 5G
→ Gsm-abonnementen voor je zaak zonder verplichtingen | Proximus

Proximus forummedewerker kunnen straks meer officiële inlichtingen geven 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Marc Duponcheel en @Martin , je hebt inderdaad een specifiek 5G mobiel tariefplan nodig. Alle vragen over 5G kun je hier terugvinden: Veelgestelde vragen over 5G | Proximus Groetjes, Heidi

Hallo @Marc Duponcheel en @Martin , je hebt inderdaad een specifiek 5G mobiel tariefplan nodig. Alle vragen over 5G kun je hier terugvinden: Veelgestelde vragen over 5G | Proximus Groetjes, Heidi

Dank Heidi

Ik was inderdaad ondertussen langs die (goede) FAQ gepasseerd :-)

Blijft voor mij toch vraag (geen FAQ): “is, of komt, er een  ‘Bizz Mobile “5G“ M’ equivalent?”.

Of wat is, of komt, dichtst in de buurt?

Reputatie 7
Badge +3

@Marc Duponcheel  Momenteel blijft de 5G toegang voorbehouden aan de gsm-abonnementen uit de hogere prijsklasse. Indien dit in de toekomst zal veranderen, zal dit via de gebruikelijke kanalen worden gecommuniceerd. Groetjes, Antonella

Reageer