Vraag

Krediet weg op 1 dag - geen info op account

  • 29 January 2020
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Goedemiddag

 

Ik had gisteren 18.26 EUR belwaarde op mijn GMS (Pay&GO herlaadkaart).

Vandaag staat er plots nog maar 3.22 EUR op. Ik wou daarop mijn account raadplegen voor het verbruik maar deze geeft geen info over data verbruik. Dit is wat ik kan zien.

 

Kan iemand mij helpen dit uit te klaren?

 

Mvg

Roland


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik weet wel dat de MB of GB je bij herladen krijgt wegvallen na 1maand en dan updates en surfen gewoon van je belkrediet afgaat .

heb dat zelf al eens  meegemaakt 

maar ben niet van Proximus en zij zullen je nog komen uitleggen hoe dat juist zit 

Reputatie 7
Badge +4

In principe komen de verbruikersgegevens (oproepen/sms/data) met enige vertraging terecht in uw account in de oproep-en herlaadgegevens.(in principe 4h)

Ik vrees dat Px-medewerkers m.b.t. uw dataverbruik niet veel meer zullen kunnen vertellen wat u (met enige vertraging) ook aldaar vidt/zult vinden (t.t.z. voor data wanneer werd de sessie gestart en hoeveel data werd er in die sessie verbruikt)

Voor P&G+ bedraagt de kost 0.5 euro/MB vermits de laatste herlaadbeurt van 27/12 dateert  is zoals @maria_074 reeds aangestipt uw 3 GB bonus van online herladen in principe niet meer van toepassing

Concreet zou er sinds 28/01 namiddag tot heden een dataverbruik in één of meerdere sessies van +/- 15 €/0.5€ = 30 MB moeten geweest zijn

Op smartphone type android/ios zou u normalerwijze het apps-verbruik moeten kunnen terugvinden om de oorzaak te kunnen achterhalen

Reputatie 7
Badge +3

@JAx1989 Hetgeen ik kan terugvinden in de historiek is dat je gisteren iets meer dan 15 euro hebt opgebruikt aan iets meer dan 31 MB. Groetjes, Antonella

Ok, bedankt allen voor de verduidelijking.

Fijn weekend!