koop je abonnement niet online!

  • 8 August 2022
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Ik bestelde vorige week dinsdag (een week geleden) een iPhone 13 pro met abonnement. Mijn telefoon is stuk, de touch werkt niet dus ik had deze dringend nodig. Ze hadden zoinzo al tijd tot vandaag (maandag) om te leveren omdat ik vorige week op vakantie was. Vandaag stond er nog steeds bij informatie over de zending dat de zending werd klaargemaakt. Er was dus nog niets verstuurd. Ik had al een voorgevoel dat er iets mis was aangezien ik wat reacties en klachten heb gelezen van mensen in dezelfde situatie.

 

de situatie ging als volgt: ik bel deze ochtend om te vragen waar mijn bestelling is. Zegt men gewoonweg “ah deze is geannuleerd omdat u u niet geïdentificeerd heeft”. Ik vraag wat ze daarmee bedoelen. Ik moest mijn ID nummer invullen en dit heb ik gedaan. Ik zou een mail moeten gekregen hebben om mezelf te identificeren via itsme. Niets ontvangen, niets van informatie over gekregen. Ik heb alleen een mail gekregen waarin stond dat alles in orde was en mijn telefoon vandaag geleverd ging worden. Wou ik heb via de telefoon met meneer opnieuw bestellen. Stuurt hij mij een link voor de identificatie die niet werkt. Ik zeg wat moet ik doen want ik kan nergens op drukken. Ik moest zelf met soluties komen want hij bleef lekker stil aan de telefoon en had geen idee. “Ja mevrouw zonder identificatie gaat het niet lukken”.

 

ja en nu dan? geef me dan oplossingen. Ik had mijn gsm vorige week al nodig. Niet morgen, niet volgende week. Mijn job zit vast aan mijn telefoon en dan nog zou ik geen geldige reden moeten hebben. Er werd ook nergens gemeld dat de bestelling geannuleerd was.

 

ben ik naar de proximus winkel gegaan, had ik een beetje hoop maar daar liep alles nog meer mis. Het model was niet binnen. Dit zou 1-2 werkdagen duren voor deze naar mijn adres zou gestuurd worden. Oke geen probleem. Dan krijg ik te horen dat ik niet op die moment kan betalen en online een betaling moet doen die ook nog eens 1-2 werkdagen kan duren. Daarna moet ik dan nog eens 1-2 dagen wachten op de telefoon. 
 

conclusie. Tegen dat ik deze heb zijn we hoogstwaarschijnlijk 14 dagen verder sinds mijn bestelling. Ik raad dus ten zeerste aan om meteen via de winkel te bestellen. Ook al kan het ook een week duren, het gaat ten minste sneller dan al dit gedoe.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Chan  Je aanvraag zit ter goedkeuring bij de fraudecel. Heb je je paspoort en, zo laten geworden? . Er zijn enorm veel misbruiken hieromtrent. Onze excusses hiervoor

@Chan  Je aanvraag zit ter goedkeuring bij de fraudecel. Heb je je paspoort en, zo laten geworden? . Er zijn enorm veel misbruiken hieromtrent. Onze excusses hiervoor

Ik heb in de winkel mijn identiteitskaart gegeven en nu is alles in orde. Alleen moet ik nu wachten voor mijn online betaling omdat ik blijkbaar nog niet in het systeem zou staan (al heb ik wel sinds december 2017) altijd smartphones gekocht en abonnementen genomen bij proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Chan  Dag, Ik zie dat je toestel afgeleverd is. Succes ermee.  

11/08/2022 09:38

Delivered to customer

Reageer