Vraag

klantnummer: 2******* - deactiveren gsm-nummer

  • 9 December 2021
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Beste,

 

Ik probeer al drie dagen op myproximus om een aantal nummer te deactiveren maar ik krijg steeds een foutmelding op de website. Het gaat over onderstaande telefoonnummers: 

  • 0471  xx xx 09
  • 0474 xx xx 47
  • 0484 xx xx 27

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@SanneHapbit Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, geboortedatum ed)aanvullen op uw profiel.Dan kan ik het nakijken voor u.Is ook uit veiligheid  zodat we geen gsmnummers van iemand anders gaan opzeggen.Alvast bedankt.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

@Joel M 

best bovenvermelde nummers op dit publieke forum ook verwijderen

@SanneHapbit 

privé info best enkel vermelden in uw forum login profiel (avatar webpagina rechtsboven - profiel wijzigen en bv. info opnemen in een vrij veld zoals ticket - & opslaan)

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Bedankt voor de  goede opmerking.Vlug aangepast :)  Groetjes,Joel

Beste, 

@Joel M en @M_016 ik wist niet dat dit een publiek forum was. 

Hoe kan ik de gsm-nummers op ons klantenportaal het beste verwijdereren want momenteel krijg ik de voorbije dagen steeds een foutmelding. Met welke dienst kan ik best contact opnemen?

 

Alvast bedankt.

Sane

Reputatie 7
Badge +4

@SanneHapbit 

@Joel M heeft de nummers deels verwijderd op dit publieke forum

maar opdat een Proximus moderator de nummers effectief uit dienst zou kunnen zetten werd door @Joel M gevraagd dat u onderstaande gegevens in uw forum login profiel (= uw avatar op de pagina pagina rechts boven - profiel wijzigen - info invullen in een vrij veld & opslaan) zou vermelden

@SanneHapbit Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, geboortedatum ed)aanvullen op uw profiel.Dan kan ik het nakijken voor u.Is ook uit veiligheid  zodat we geen gsmnummers van iemand anders gaan opzeggen.Alvast bedankt.Groetjes,Joel

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@SanneHapbit Dit betreft gsm-nummers met Enterprise Mobile tariefplannen. Hier kunnen wij spijtiggenoeg niet aan. Je kan de opzeg aanvragen via http://www.proximus.be/opzeggen.
Groetjes,
Antonella

Reageer