Vraag

Klantendienst is niet te bereiken

  • 16 October 2021
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Ik hang ondertussen al een half uur aan de lijn (en dit voor de 3de keer deze week). Er is niemand van de klantendienst die de telefoon opneemt! Lange wachttijden? Akkoord maar dit is echt belachelijk. 


6 reacties

Ter bijkomende info: hier komt niemand langs op het forum die van Proximus is, tijdens het weekend.

En via → Chat met ons | Proximus lukt dit ook niet.

Ja ik weet het maar het blijft een echte ramp de klantendienst. Mijn abonnement werkt niet naar behoren en een mail sturen lukt niet, chatten met Proximus is al helemaal een grap en na een half uur te wachten had ik een of andere paljas aan de lijn die vertelde me doodleuk dat hij niet wist hoe hij het probleem moest oplossen en ik maar een ander abonnement moest zoeken. Een echte slapjanus die er hem met gemak wou van afmaken. Die mogen ze buitenkegelen van mijn part.

Dan is het best dat je wacht tot maandag zodat iemand van het proximus forumteam je met je problemen kan verder helpen, daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 1
Badge

Ja ik weet het maar het blijft een echte ramp de klantendienst. Mijn abonnement werkt niet naar behoren en een mail sturen lukt niet, chatten met Proximus is al helemaal een grap en na een half uur te wachten had ik een of andere paljas aan de lijn die vertelde me doodleuk dat hij niet wist hoe hij het probleem moest oplossen en ik maar een ander abonnement moest zoeken. Een echte slapjanus die er hem met gemak wou van afmaken. Die mogen ze buitenkegelen van mijn part.

Dat zijn geen paljassen, maar vaak mensen die vaak zelf niet het product van Proximus in huis hebben en bv. Telenet of Orange hebben en daarom nog niet alles weten van de Producten van Proximus. Als jij daar zo begint met dat taalgebruik, zal he zeker niet ver komen. En het is zever dat je daar een half uur moet wachten eer ze een telefoon opnemen, zelf op een Zaterdag  duurt het geen 30 min. Ik weet ook dat het langer duurt dan vroeger, maar iedereen heeft recht op vakantie. Ik heb gisteren gebeld voor dat probleem met radioline, en dit duurde ook een kwartier, maar er zijn ook andere bedrijven waar je een hele tijd aan de telefoon hangt. En als je denkt dat je hier op een verkeerde plaats zit, kan je nog altijd elders gaan.

Reputatie 7
Badge +3

@Jonas De Vuyst 

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Wil je in je profiel zo veel mogelijk gegevens invullen?

wil je wat meer feedback geven over wat er niet werkt in je abonnement?

Met al deze info kunnen wij kijken wat we voor je kunnen doen.

groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Jonas De Vuyst Ik zie dat je jouw gsm-abonnement inmiddels hebt gewijzigd. Mochten we nog iets voor jou kunnen doen, laat je dit maar gerust weten. Groetjes, Antonella

Reageer