Vraag

Klacht over verdwijnen krediet pay and go kaart

  • 2 November 2022
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Beste,

 

er verdween al een tijdje ongevraagd belkrediet van mijn Pay and go kaart. Na telefonisch contact heb ik ontdekt dat ik al een tijdje ongevraagd ingeschreven was op Mobifun van Jess Media. Ik heb dit nu stop gezet. Maar ik zie op internet dat dit een probleem is van jullie Pay and go kaarten, kan ik een compensatie krijgen voor het verdwenen geld (minimum 25 euro is op korte termijn verdwenen). U kan mij contacteren op miadecoen@hotmail.com 

Met vriendelijke groeten,

Ronny De Wachter


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mia MDC Ik heb dossier 51533090 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst voor onderzoek.Zij zullen erna zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Ter uwe info: zie de verschillende berichten in verband met je vraag → Pay&Go sim S@T en/of WIB hacks | Proximus Forum

Reageer