Vraag

Klacht

  • 19 July 2021
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Beste ik zou graag weten hoe ik een klacht kan neerleggen ivm dienstverlening.

Men stuurt mij in de proximus winkel in city 2  waar ik mijn toestel al 2 maal heb binnen gebracht wandelen met de boodschap.

Maar meneer u moet naar het samsung repair center gaan in vilvoorde, dat gaat veel sneller als u dat zelf doet.

Heb ik gedaan, ondertussen is mijn gsm al 3 weken zoek, het bedrijf dynafix dat blijkbaar de reperatie doet kan mij niet zeggen waar mijn toestel is.

 

Ik bel naar jullie klantendienst om

mijn beklag te doen over de manier waarop men mij heeft afgewimpeld in de winkel waar ik mijn toestel heb gekocht. Ik heb mijn toestel onder garantie willen binnen doen maar men heeft mij vlakaf geweigerd en gezegd dat ik zelf naar het samsung repair center moet gaan.

 

Bijgevolg heb ik dit gedaan en ondertussen is mijn telefoon al 2 weken zoek.

 

Van het bedrijf Dynafix dat blijkbaar de herstellingen uitvoerd heb ik een rma nummer gekregen waarmee ik de reparatie kon volgen.

 

De status staat al weken als klaar maar niet gerepareerd. wanneer ik hun gemaild heb krijg ik als antwoord er is een kredietnota opgestuurd naar samsung?

We zijn ondertussen weer een week verder en ik heb nog steeds geen verder nieuws ontvangen.

Via jullie website is het onmogelijk om een klachtenformulier te vinden, wanneer ik bel naar de klantendienst (ja jullie eigen klantendienst) kunnen zij mij geen duidelijk antwoord geven.

Dit is het dichtste dat ik gevonden heb waar ik mijn verhaal kan doen.

Ik zou graag verder geholpen worden want ik vind dat ik in dit hele verhaal genoeg heb gedaan.


Ik heb met tegenzin zelf voor de reparatie gezorgd omdat ze mij in de winkel gewoon niet wilden helpen, kreeg bijgevolg ook geen vervangingstoestel.
Nu krijg ik als antwoord van jullie diensten ja maar daar kunnen wij niets aan doen omdat de reparatie niet via ons gegaan is…… sorry maar dit is kafka op zijn best.

Ik zou graag hulp krijgen en ik zou graag weten waar mijn toestel is en het zo snel mogelijk gerepareerd terug krijgen.

 

Mvg.

 

Dries De Sadeeleer 

 


4 reacties

Ik denk dat je best afwacht tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt en ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij u hiermee kunnen verder helpen .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @drihi , zoals @Martin al aangaf help ik je graag verder met meer klantgegevens, kun je deze aanvullen in het profiel? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@drihi Ik heb dossier 48782366 opgemaakt en in behandeling genomen. Heb je mijn mailtje ontvangen? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@drihi  Helaas heb ik via deze weg en via mail geen reactie mogen ontvangen. Ik ga dossier 48782366 afsluiten. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Reageer