Vraag

Kies je nummer zilver

  • 11 April 2022
  • 9 reacties
  • 335 Bekeken

Reputatie 1

Beste ,

Vandaag een oproep gedaan naar de klanten dienst om een nieuw nummer aan te vragen met de optie om deze zelf te kiezen enkel wist de mevrouw aan de lijn niet over deze optie en werd ik doorverwezen naar de winkel om daar een te kiezen tussen de simkaarten en zo een nummer te kiezen die ik zelf wil.

Duidelijk had ze men vraag verkeerd verstaan en leg ik uit dat ik op de website van proximus gevonden heb dat U zelf een nummer kan kiezen dan werd de mevrouw het te veel en begon ze te discuteren over dat deze optie niet bestond en zij mij niet verder kan helpen .
Waar ik op melde dat dit wel op de website staat en ik heb dit dan ook voor gelezen dan vertelde de vrouw dat dit enkel voor een vast nummer was . De vrouw was dus het spoor volledig kwijt eerst bestaat het niet en dan is het enkel voor een vast nummer ?

Na heel wat woord wisselingen heeft uiteindelijk de vrouw de lijn verbroken met de meldingen “ meneer ik heb nog ander klanten aan de lijn die belangrijkere vragen hebben dan U “ 

einde gesprek dus …….

 

Graag informeer ik me dan via deze weg als de onderstaande optie wel of niet bestaat 

 

Kies je nummer

  • Gold: kies een nummer dat iedereen makkelijk kan onthouden (bv. 047X 200 200). De prijs is € 198.
  • Silver: een combinatie van 6 cijfers naar keuze. Neem bijvoorbeeld enkele nummers van je vaste lijn (bijvoorbeeld: 047X XX 87 93, als je vaste-lijnnummer 02 xxx 87 93 is). Dit is helemaal gratis.

Niet geldig voor gsm-abonnementen in een pack.

Ik bel de klantendienst om deze optie te activeren

 


9 reacties

Optimaliseer je gsm-abonnement met onze opties | Proximus

De proximus forummedewerkers kunnen je zeker hierbij verder helpen straks als ze hier langskomen.

Daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.  

Reputatie 7
Badge +3

@JasonV 

ik kan een ticket opmaken met je vraag voor een proximus medewerker die kennis heeft van deze optie en je laten opbellen?

het gsm nr in je profiel is het juiste?

groeten

Tina

Reputatie 1

@tina.b 

Beste

 

Alvast bedankt voor U reactie ik heb mijn nummer aangepast in mijn profiel .

 

het oude nummer is niet meer in gebruik.

 

mvg Jason

Reputatie 7
Badge +3

@JasonV  Ik heb een call back voor je aangemaakt. Ze contacteren je spoedig hierover. Fijne dag nog. 

 

Hallo, 

Ik ervaarde vandaag hetzelfde bij de vraag om via de silver optie een specifiek nummer aan te vragen. Een eerste contact center dame stuurde mij op mijn vraag een formulier - in het Frans nota bene - om mijn diensten naar een andere gebruiker over te dragen. Dat had ik dus niet nodig. 

 

Een tweede keer gebeld en ik kreeg weliswaar een vriendelijke hulpvaardige medewerker aan de lijn. Helaas was hij niet bekend met de optie en heeft hij opzoekingswerk verricht. Toch kwam er geen gepaste oplossing. Vermoedelijk gebrek aan kennis/ervaring.

 

Is het mogelijk een medewerker te laten bellen die er wel kennis van heeft? Dat bespaart mezelf enkele telefoontjes maar vooral ook jullie medewerkers die het niet kennen de tijd om het vruchteloos uit te zoeken.

 

Hartelijk dank 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Negruj7 

Proximus medewerkers (moderatoren) zullen uw vraag wel vanaf morgen op dit publieke forum oppikken en beantwoorden

Ter info:

Vraag m.b.t. webshopbestelling zondag 06/03/2022 abo Mobilus Unlimited Premium 5G | Proximus Forum

Een silver nummer kan inderdaad niet worden aangevraagd bij de online bestelling van een nieuw nummer. Dit kan enkel worden toegekend aan een bestaand nummer via een roepnummerwijziging

@M_016  Hartelijk dank!

Ik heb intussen al een nummer dat ik wens te laten wijzigen en heb ook mijn ticketje in profiel ingevuld dus nu wachten :)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Negruj7  De roepnummerwijziging is ingeleid naar het gevraagde nummer (prefix 0474). Je krijgt hiervan een bevestiging per mail en sms. De aanpassing van het nummer zal in de loop van deze nacht gebeuren. Vanaf morgen is het nieuwe nummer in voege. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  Fantastisch! Heel erg bedankt voor jullie doortastend handelen hier op dit forum. Mag ook gezegd worden: topservice

Reageer