Vraag

Kan Vowifi niet activeren

  • 12 July 2023
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Geachte, vandaag nieuwe OPPA Find X5 ingesteld maar VoWifi icoontje voor bellen langs Wifi verschijnt niet. Alle instellingen staan juist.

Is het mogelijk om eens na te kijken?

 

Groeten,

Van Uytven 

Klantnummer 

bavo.v.u@skynet.be

tel 04753…...

of 01677….

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bavo Van Uytven  Dag, dit zou u in orde moeten zijn. Het staat actief voor beide nummers ( afhankelijk van het toestel) Best eens herstarten. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Bavo Van Uytven  Ik kijk het na en laat je nog feedback

@Bavo Van Uytven 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Reageer