Vraag

Kan voorkeur app niet veranderen

  • 2 December 2018
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo

Ik had graag de app waarop je geen mobiele data zou verbruiken op instagram gezet i.p.v. whatsapp. Echter staat er alle wekenlang dat de vorige aanvraag nog steeds in behandeling is, terwijl ik geen aanvraag heb gedaan. Sinds gisteren is de nieuwe maand begonnen dus ik dacht van misschien lukt het nu, maar nog steeds hetzelfde.

Wat kan ik doen? Ik ben al langst geweest bij een helpdesk maar ook zij konden niet helpen

Met vriendelijke groeten
Kenneth

2 reacties

Ter info: Best afwachten tot morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum om je hierbij verder te helpen
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link ?:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Dan kijk ik het na om het naar Instagram aan te passen.

Groeten, Akhi

Reageer